За її словами, концепція документа відрізняється від тієї, яка була узгоджена з активістами.
Южаніна наголосила, що однією з причин небажання розмитнювати автомобілі в Україні є завищене ввізне мито і ПДВ.
"Але не в акцизному податку гори криються, не в ньому полягає вся причина, чому не хочуть офіційно розмитнювати ці автомобілі, тому що ще є сплата ввізного мита - 8,5%, ПДВ, а це 20% від вартості автомобіля. Тому ми повинні підійти виважено, і на якийсь період часу прийняти таку шкалу акцизного податку, щоб кожен громадянин захотів, зміг привезти старий автомобіль", - пояснила вона.
За її словами, лібералізація повинна застосовуватися з підвищеним коефіцієнтом залежно від віку автомобіля.
Сонячні електростанції є одними з найпопулярніших джерел відновлювальної енергії. Проте все частіше недоліком СЕС називають те, що для їхнього будівництва потрібно чимало територій. Саме тому вчені з Національної лабораторії відновлюваної енергії США п...
В Україні замість МСЕКу запрацювала нова система оцінювання функціонування особи. Як вона працюватиме? Нова система оцінювання функціонування особи від 1 січня замінила МСЕКи. Уже створено понад півтори тисячі експертних команд. І це має вирішити пробл...