
Вчені Тель-Авівського університету з'ясували, що пропуск сніданку може викликати ожиріння, діабет другого типу, гіпертонію і серцево-судинні захворювання, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Так, в дослідженні взяли участь 18 осіб з надлишковою вагою, які страждають на діабет, і 18 осіб з нормальною масою тіла.
В один з тестових днів вони вживали їжу на сніданок і обід, в інший день у них був тільки обід. При цьому у них брали кров для аналізу, щоб з'ясувати концентрацію специфічних білків, а за змістом останніх - активність генів, пов'язаних з травленням.
Крім того, визначалися рівні глюкози, інсуліну, а також травного гормону глюкагоноподібного пептиду-1 і діпептіділпептідази-4 - ферменту, який бере участь в регуляції імунної системи.
Згідно з висновками фахівців, споживання сніданку викликає правильну експресію генів, які повинні включатися в певний час доби. У свою чергу, це допомагає регулювати масу тіла, артеріальний тиск, функцію ендотелію (внутрішня поверхня судин) і перешкоджає атеросклерозу як у здорових людей, так і у діабетиків.
У тих людей, які пропускали сніданок, були скачки цукру в крові і зниження чутливості до інсуліну в решту часу доби. Люди ставали більш схильними до повноти, навіть якщо не об'їдалися.
Доктор медичних наук і директор Київського перинатального центру Дмитро Говсєєв заявив у інтерв'ю Цензор.НЕТ, що наразі Україна відчуває значну демографічну кризу. На його думку, показники до початку вторгнення РФ поки неможливо досягти. Фахівець говор...
Українцям варто вже зараз продумувати, як вони діятимуть у разі тривалих перебоїв з електроенергією та опаленням узимку. Офіцер ЗСУ Андрій Оністрат попередив, що російські удари по енергетичній інфраструктурі можуть створити надзвичайно складну ситуаці...