Хіти тижня. Вчені шокували новим прогнозом про канібалізм

Разом з тим, дослідники встановили, що канібалізм невигідний з енергетичної точки зору: туші мамонтів і просто великих тварин містять в собі набагато більше калорій, ніж тіла людей.

Ілюстрація: saphris.ruБританські вчені встановили, що в усьому світі люди вимруть приблизно через три роки, якщо вся їжа зникне з поверхні Землі, а все людство почне займатися канібалізмом. Про це йдеться в статті, яка опублікована в Journal of Physics Special Topics, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

"Сьогодні на Землі живе понад 7,6 млрд людей, і ми задумалися про те, що станеться, якщо вся їжа зникне з поверхні Землі і настане всесвітня криза. Як довго людство протягне, якщо воно буде харчуватися виключно м'ясом собі подібних", - зазначила Холлі Грем з Університету Лестера в дослідженні.

За останні роки фахівці знайшли багато доказів того, що перші жителі Європи могли харчуватися м'ясом своїх ворогів. Але це питання залишається предметом суперечок. Противники цієї точки зору не виключають, що пошкодження на тілах виявлених людей могли бути частиною похоронних ритуалів.

Вчені також встановили, що канібалізм невигідний з енергетичної точки зору: туші мамонтів і просто великих тварин містять в собі набагато більше калорій, ніж тіла людей. Тому вважається, що в процесі еволюції канібали вимирали, поступаючись місцем звичайним "м'ясоїдам".

Тіло однієї людини, як показують розрахунки британських дослідників, містить в собі близько 125 тисяч кілокалорій. Цього, як вважають вчені, достатньо, щоб забезпечувати енергією 50 осіб протягом доби. Так, дослідники зробили висновок, що в перший день після настання "кризи" загине 1/50 людства, в другий - 1/50 від тих, що вижили і так далі. Таким чином, через тисячу сто сорок дев'ять днів зникне все людство.

Хіти тижня. Митрополит Епіфаній: Що відомо про новообраного предстоятеля Української помісної православної церкви

понеділок, 17 грудень 2018, 9:30

Новому главі помісної української православної церкви Епіфанію, якого обрали на Об'єднавчому соборі 15 грудня, всього 39 років. Коротка біографія Митрополита Єпіфанія опублікована на офіційному сайті УПЦ КП, передають Патріоти України. Як зазначається,...

Жити по-новому? В Україні виникла серйозна проблема з пенсіями

понеділок, 17 грудень 2018, 8:59

В Україні не зможуть виконати обіцянки по щорічній індексації пенсій без розмежування податків і внесків на соціальне страхування. Про це журналістам заявив глава Пенсійного фонду України Євген Капінус, повідомляють Патріоти України.