Хіти тижня. Вчені знайшли нову речовину, що ефективно протидіє інфарктам та раку

​Міжнародний колектив вчених виявив, що канакінумаб одночасно знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань і ймовірність появи онкозахворювань.

Відповідне дослідження опубліковане у The New England Journal of Medicine, передають Патріоти України.

Риск развития сердечно-сосудистых заболеваний, включая случаи со смертельным исходом, после инъекций канакинумаба снижался на 15 процентов, а необходимость в шунтировании кровеносных сосудов — на 30 процентов. Заболеваемость раком (в частности, опухоль легких) снизилась на 75 процентов. Причины последнего пока не ясны.

Дослідження проводилося у період з 2011 по 2014 рік, у ньому взяли участь близько 17,5 тисячі осіб. Середній вік учасників становив 61 рік, всі вони перенесли інфаркт міокарда.

«У своєму житті я бачив три глобальні епохи профілактичної кардіології. - сказав співавтор Пол Рідкер. - По-перше, ми визнали важливість дієти, фізичних вправ і відмови від паління. По-друге, ми побачили величезну цінність препаратів, що знижують рівень жирів, таких як статини. Тепер ми відкриваємо двері у третю епоху. Це дуже цікаво".

Канакінумаб розроблявся компанією Novartis. Проведене дослідження також фінансувалося цією фірмою.

Омбудсмен відчув підставу: Лубінець розповів, як Єрмак після звільнення з ОП телефонував йому, щоб підписати "меморандум" і чому відмовив новоявленому адвокату

середа, 10 червень 2026, 12:10

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець в інтерв'ю "Радіо Свобода" розповів, як колишній очільник Офісу президента Андрій Єрмак телефонував йому із пропозицією співпраці зразу після звільнення Банковою, передають Патріоти Укр...

Під забудову пустили історію: Окупанти у Криму знищують давньогрецьку спадщину заради житлового комплексу

середа, 10 червень 2026, 11:39

В окупованому Севастополі під час підготовки до будівництва нового житлового комплексу в районі Стрілецької бухти археологи виявили фрагмент хори давнього Херсонес Таврійський, передають Патріоти України. Йдеться про частину сільськогосподарської терит...