В Україні відсутні механізми фіксації перевищення швидкісного режиму транспортними засобами, тому за такі порушення водіїв неможливо притягти до відповідальності. Про це в ефірі ObozTV заявив автоюрист Богдан Глядик, коментуючи обмеження максимальної швидкості автомобілів в населених пунктах до 50 км/год, повідомляють Патріоти України.
"З 2015 року в Україні немає жодного водія, який легально був би притягнутий до відповідальності за перевищення дозволеної швидкості руху. Ми можемо встановити 10 км/год в населених пунктах, але поки не буде фіксації цієї швидкості, можливості притягти до відповідальності за порушення такої вимоги ПДР, до тих пір ніхто не дотримуватиметься цього швидкісного режиму. Ну встановили 50 км/год, але водії всі знають, що ніхто не веде фіксації", - зазначив він.
За його словами, ця норма повинна істотно вплинути на статистику смертей на дорогах.
"Дійсно, ми можемо говорити, що це зменшення пропускної здатності дороги, більші затори. У цьому випадку 50 км/год - це не для того, щоб хтось швидше чи пізніше добрався додому. Доведено, що на швидкості 60 км/год, коли збивають людину, ризик загибелі становить 80%, а при 50 км/год - 10%. Тобто, мова йде про те, щоб зберегти життя людини", - підкреслив юрист.
При цьому він додав, що правила дорожнього руху дозволяють регулювати швидкісний режим дорожніми знаками.
За новими правилами бригади екстреної медичної допомоги доставлятимуть пацієнтів з інфарктами, інсультами та іншими критичними станами до профільних медичних закладів, передають Патріоти України. Як повідомили на сайті МОЗ, з січня 2025 року бригади шв...
На війні проти російських бойовиків загинув грузинський доброволець - 24-річний Леван Лохішвілі. Про це повідомляє Ехо Кавказа, передають Патріоти України. Зазначається, що захисник загинув 19 листопада у Херсонській області внаслідок вибуху саморобног...