В Україні відсутні механізми фіксації перевищення швидкісного режиму транспортними засобами, тому за такі порушення водіїв неможливо притягти до відповідальності. Про це в ефірі ObozTV заявив автоюрист Богдан Глядик, коментуючи обмеження максимальної швидкості автомобілів в населених пунктах до 50 км/год, повідомляють Патріоти України.
"З 2015 року в Україні немає жодного водія, який легально був би притягнутий до відповідальності за перевищення дозволеної швидкості руху. Ми можемо встановити 10 км/год в населених пунктах, але поки не буде фіксації цієї швидкості, можливості притягти до відповідальності за порушення такої вимоги ПДР, до тих пір ніхто не дотримуватиметься цього швидкісного режиму. Ну встановили 50 км/год, але водії всі знають, що ніхто не веде фіксації", - зазначив він.
За його словами, ця норма повинна істотно вплинути на статистику смертей на дорогах.
"Дійсно, ми можемо говорити, що це зменшення пропускної здатності дороги, більші затори. У цьому випадку 50 км/год - це не для того, щоб хтось швидше чи пізніше добрався додому. Доведено, що на швидкості 60 км/год, коли збивають людину, ризик загибелі становить 80%, а при 50 км/год - 10%. Тобто, мова йде про те, щоб зберегти життя людини", - підкреслив юрист.
При цьому він додав, що правила дорожнього руху дозволяють регулювати швидкісний режим дорожніми знаками.
У штаті Техас 71-річна жінка померла від первинного амебного менінгоенцефаліту (ПАМ) після того, як кілька разів промила ніс некип’яченою водою з водопроводу автофургона. Збудником стала Naegleria fowleri — мікроскопічна амеба, яка проникає в мозок чер...
Трохи менше ніж мільйон років тому людство опинилося на межі зникнення. Нове дослідження показало, що чисельність наших предків могла скоротитися до всього лише 1280 особин, внаслідок чого людська раса опинилася на межі вимирання. Ця драматична подія, ...