Майбутнє поруч: 5 неймовірних новин науки, які ви могли пропустити

Японська компанія Panasonic придумала прозорий, як скло, телевізор, а в Німеччині успішно випробували екологічно безпечний літак на водні.

Літак на водневих паливних елементах HY4. Фото: Ecotechnica.com.ua.

Невдимий телевізор, водневий літак та інші цікаві новини науки, які ви могли пропустити на цьому тижні. Про це в блозі на сайті "Новое время" пише журналіст Олексій Бондарев, передають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

1. Здавалося б, що можна поліпшити в сучасних телевізорах? Вони вже й тонкі, і плоскі, і вигнуті, і енергоефективні ... Але японська компанія Panasonic, колись один з технологічних лідерів IT-індустрії, вирішила згадати молодість і явити щось неймовірне.

Компанія показала прототип прозорого телевізора. У вимкненому стані його екран являє собою прозору панель, яку легко прийняти за звичайне скло. Використовується технологія OLED, яка вбудована вигляді сітки в скло. З точки зору дизайну інтер'єру - це просто фантастичне рішення. Залишилося дочекатися, коли цю технологію доведуть до пуття і почнуть поставляти на ринок.

2. У Німеччині триває хрестовий похід в ім'я екології.

Пройшов успішні випробування водневий літак компанії H2Fly. У нього два фюзеляжі, між якими розташований електромотор з гвинтом. Літак не великий (4 пасажири) і не швидкий - його максимальна швидкість становить 200 км / год, зате дальність польоту цілком значна - 1500 км.

Оскільки випробування визнані успішними, компанія має намір створити більшу версію літака на водні, який зможе перевозити до 20 пасажирів. За задумом компанії, літак може бути використаний для локальних пасажирських перевезень всередині Німеччини.

Такі короткі перельоти будуть дешевими і, найголовніше, екологічно безпечними.

3. Астрономи виявили ще одну зірку, яка періодично загадковим чином згасає. Як і в випадку, з виявленою рік тому зіркою Табі, тут також актуальна гіпотеза про сферу Дайсона - гігантську структуру, побудовану інопланетянами навколо світила для отримання енергії.

Втім, вчені, як завжди, підкреслюють, що гіпотеза про інопланетян повинна бути розглянута в останню чергу. Спочатку потрібно проаналізувати і відкинути гіпотези про пилових дисках, рої комет і т.д.

Але всі фанати фантастики насправді чекають зовсім інших відкриттів, правда?

4. Американське космічне агентство NASA заявило про те, що незабаром дозволить приватним компаніям стикувати свої модулі з Міжнародною космічною станцією. На думку керівництва NASA, це дозволить приватникам отримати досвід, необхідний для будівництва в майбутньому власних космічних станцій.

Раніше про бажання придбати такий досвід заявляли багато компаній, наприклад, Bigelow Airspace, яка має намір відкрити космічний готель.

Це епохальне рішення. По суті, не менш значуще, ніж підтримка президентом США ініціативи Ілона Маска по польоту на Марса. Нова епоха освоєння космосу вже просто неминуча.

5. Американська компанія Bitwalking представила додаток для Android, який дозволяє заробляти криптовалюту звичайною ходьбою.

Мова йде не про біткоіни, а про нову цифрову валюту Bitwalking Dollars. За кожні 10 тис. кроків користувач буде отримувати 1 цифровий долар. Багато це чи мало, поки складно сказати. Курс нової цифрової валюти щодо інших валют поки невідомий.

Влітку, під час істерії навколо гри Pokemon Go, говорили, що ні один додаток ще не приводив до такого масового оздоровлення мільйонів користувачів. Адже заради лову покемонів, гравці були готові проходити десятки кілометрів пішки. Перспектива заробляти простою ходьбою цілком реальні біткоіни цілком здатна зробити те ж саме.

Помстився, але іншій жінці: У Запоріжжі вбивця зробив фатальну помилку (фото)