Несподівано: Вчені пояснили, чому люди різко набирають вагу взимку

Фото: ЗМІ

Підшкірний жировий шар може зменшуватися від сонячного світла. Водночас, коли бракує сонячного світла, організм накопичує ліпіди, що призводить до "зимового" набору ваги. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Scientific Reports. повідомляють Патріоти України.

Під час клінічних випробувань науковці проаналізували реакцію біоінженерних моделей жирових клітин при денному світлі. Експеримент проводили, аби знайти нові методи лікування пацієнтів з діабетом першого типу, але експерти зробили несподіване відкриття.

Як з'ясувалося, сонячні промені певної довжини проникають під шкіру та впливають на ліпідні краплі, змушуючи їх зменшуватися і виходити з жирових клітин.

Іншими словами, наші клітини перестають зберігати велику кількість жиру, – розповів один з авторів дослідження, професор фармакології Пітер Лайт.

Водночас фахівці наразі не рекомендують застосовувати цей метод самостійно, оскільки необхідна для схуднення інтенсивність і тривалість впливу сонячного світла ще не визначені.

​У Рогозіна освоюють нові засоби для підкорення Всесвіту: Російський космонавт літав по МКС на пилососі (відео)

неділя, 21 січень 2018, 14:30

Невинний жарт мимоволі нагадує про величезні проблеми російської космонавтики, і грандіозні обіцянки віце-прем'єра РФ, який курирує військово-промисловий комплекс.

Хіти тижня. Хокеїст збірної Росії на вечірці побив зіркову білоруську гімнастку (фото, відео)