Несподівано: Вчені прийшли до висновку, що кава і алкоголь продовжують життя

Все добре, що в міру...

Люди, які в міру вживають алкоголь і каву, мають більше шансів дожити до 90 років, ніж ті, хто повністю відмовився від цих напоїв. До такого несподіваного висновку прийшли експерти Каліфорнійського університету, передають Патріоти України з посиланням на UCI Mind.

Вчені провели масштабне дослідження, в ході якого стежили за станом здоров'я 1600 респондентів у віці від 70 років. Починаючи з 2003 року респонденти кожні півроку проходили медичне обстеження, неврологічні та нейропсихологічні тести, а також виконували когнітивні і фізичні завдання, на підставі чого експерти збирали повну інформацію про їхнє здоров'я. Також дослідники фіксували дані про харчування і прийняті препарати.

Як виявилося, більшість з учасників експерименту, які дожили до 90 років, до останнього не відмовляли собі в каві та алкоголі. Йдеться про адекватні дози, які, за твердженням вчених, надавали позитивний вплив на розумові здібності людей похилого віку.

При цьому експерти підкреслили, що майже половина учасників експерименту старше 90 років мала проблеми з пам'яттю, страждала деменцією і іншими порушеннями роботи мозку.

Надзвичайно рідкісна і нестандартна модель: Мотоцикл випуску 1910 року пішов з молотка на Sotheby's за $150 000 (фотофакти)

п’ятниця, 14 серпень 2026, 22:30

У Каліфорнії на аукціоні продали вінтажний мотоцикл Pierce Four 1910 року. За раритет заплатили 150 000 доларів. Ціна обумовлена тим, що це надзвичайно рідкісна і нестандартна модель, передають Патріоти України з посиланням на сай аукціонного дому RM S...

Приїхав п'яним серед ночі на службу і провів "виховну роботу": На Прикарпатті старший лейтенант ТЦК і до лікарняного ліжка побив 45-річного солдата

п’ятниця, 14 серпень 2026, 22:16

В Івано-Франківської області затримали старшого лейтенанта одного з районних ТЦК та СП, який у стані алкогольного сп’яніння побив військовослужбовця. Про це повідомило ДБР у п’ятницю, 14 серпня, передають Патріоти України. . Вказано, що 13 серпня близ...