У Росії придумали новий спосіб, як вшанувати пам’ять покійного. На кладовищі одного з міст РФ з’явився рекламний банер. Тільки замість реклами там зображена фотографія небіжчика. Про це пише Politeka, передають Патріоти України.
"Коли ви наступного разу подумаєте, що врятуєтеся від реклами тільки на кладовищі – видихніть. Не врятуєтесь. У Тулі, наприклад, поставили рекламний щит прямо на могилі. На банері, правда, ніяких акцій і вигідних пропозицій, тільки обличчя небіжчика", – повідомив телеграм-канал Mash.
Такий щит встановили родичі покійного. Так вони сподіваються полегшити собі пошук могили на кладовищі. "Щит встановили родичі покійного, щоб його могилу було легше знайти", – йдеться в повідомленні.
Ось тільки таке "ноу-хау" не прийшлося до душі родичам інших померлих, могили яких знаходяться поруч.
"Але родичам інших небіжчиків (які лежать по сусідству) це дуже не подобається. Причини очевидні: по-перше, щит порушує "естетичні норми місць поховань", по-друге, він показує "перевагу цього померлого над іншими", – наголошується там.
Заступник директора Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти (ІФРЦОЯО) Іван Любінець розповів, що у 2025 році національний мультипредметний тест (НМТ) складало багато "НМТ-туристів". За його словами, це дорослі, які проходили і...
Гібридні автомобілі увійшли у ТОП-3 авто, які частіше купують як подарунок дорогій людини. І це не тільки тому, що вони економічні. Головна перевага гібридного автомобіля - зменшення споживання пального та шкідливих викидів, передають Патріоти України....