Автомобіль убитих в Центральноафриканській Республіці російських журналістів рухався в колоні з двох машин: першу з них пропустили і напали на другу, де і знаходились журналісти, які розслідували діяльність найманців з ПВК "Вагнера". Про це з посиланням на групу з розслідування обставин загибелі журналістів повідомляє "МБХ Медіа", передають Патріоти України.
Машина, в якій були троє росіян (Орхан Джемаль, Кирило Радченко, Олександр Расторгуєв) і місцевий водій, йшла другою. Перший автомобіль вбивці, які знаходилися в засідці, пропустили і цілеспрямовано напали на машину з журналістами.
Зазначається, що правила, складені фахівцями ООН, класифікують дороги Центральноафриканської республіки за трьома категоріями - за ступенем їх безпеки. По дорогах "червоного", найвищого рівня загрози, рух можливий тільки в супроводі військового ескорту. При цьому всі пасажири і водії повинні бути в шоломах і бронежилетах. Під час руху по дорогах "помаранчевого" рівня немає вимог подорожувати з озброєним ескортом. Шоломи й бронежилети повинні бути в наявності в автотранспорті, але їх носіння не обов'язково. При русі по дорогах "зеленого" рівня вимоги мати бронежилети і шоломи відсутні.
На дорогах всіх трьох рівнів - "червоного", "помаранчевого" і "зеленого" - рекомендовано пересуватися групами з мінімум двох машин. При цьому в кожній машині має бути не менше двох осіб.
Російська знімальна група під час поїздки по дорогах ЦАР 30 липня майже весь час їхала дорогами "зеленого" рівня. Лише на виїзді з міста Сібю машина в'їхала на дорогу "помаранчевого" рівня загроз. На думку джерел групи в ЦАР, журналісти вирішили об'єднатися з ще одним автомобілем, дотримуючись правил безпеки. Поки невідомо, хто їхав в автомобілі, який злочинці вирішили пропустити. Також невідомо, чому журналісти вирішили змінити свій первісний маршрут.
У часи Радянського Союзу телевізори мали зовсім інший вигляд, ніж сучасні моделі. Їхні корпуси виготовлялися з дерева. Використання дерев'яних корпусів для телевізорів було поширене не лише в СРСР, але й в інших країнах, таких як США, Японія та країни ...
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року стрілки годинників в Україні переводять на одну годину назад щоосені останньої неділі жовтня і на годину вперед щороку навесні останньої неділі березня. Традиційно перехід на зимови...