
Дієтологи розповіли, що насичені жири - не головна причина ожиріння, як думають багато хто. Точніше, винен не їх вплив на талію і стегна людини, а щось зовсім інше, пишуть Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
У Неаполітанському університеті імені Фрідріха II результати дослідження показали, що насичені жири мають здатність зменшувати відчуття насичення і створюють ілюзію того, що ви не наїлися.
У нашому мозку є така залоза - гіпоталамус. Саме вона говорить нам, коли ми наїлися, а коли - ще голодні. Так ось, насичені жири (найчастіше тваринного походження) мають безпосередній вплив на цю залозу.
Дослідження показали, що найбільшим впливом користуються такі продукти, як вершкове масло і свинячий жир. Повне виключення їх з раціону призводить до схуднення людини на 5-10%. Це відбувається тому, що людина не відчуває бажання продовжувати їсти далі і в великих порціях. Йому досить того, скільки вона з'їла.
Також вчені відзначають, що виключення з раціону вершкового масла і свинячого м'яса не має негативного впливу на організм людини. У світі існує кілька народів і цілі групи людей, які ніколи не вживають свинину і їдять лише рослинне масло замість вершкового - і відчувають себе здоровими і щасливими.
Громадянка Польщі, яка чотири роки навчалася у Львівському національному університеті імені Івана Франка, не змогла отримати диплом бакалавра навіть після успішного завершення навчання та захисту кваліфікаційної роботи, передають Патріоти України. Як в...
У Свердловській області РФ суд виніс довічний вирок Артему Бучину, який убив свою колишню дружину та її семирічну доньку, передають Патріоти України. За даними слідства, трагедія сталася під час конфлікту між чоловіком і його ексдружиною. Під час сварк...