"Зараз я повинна була мирно відсипатися десь по дорозі до Харкова, але AUTOLUX вирішив інакше. За 30 хвилин до відправлення надіслав обнадійливу СМСку про те, що рейс переноситься з 23:50 на 1:30. Ви сиділи коли-небудь 2 години на Видубичах? Така собі розвага, з огляду на контингент", - написала вона.
За словами журналіста, о 23:55 приїхав додатковий рейс, на який відмовилися брати очікуючих основний рейс пасажирів. "Додатковий поїхав напівпорожній. На касі пояснювати теж щось відмовилися. Представника перевізника шукали 20 хвилин, а коли знайшли, то почули: "Вибачте, не від мене залежить, нічого не знаю і вдіяти не можу". На гарячій лінії та ж історія", - розповіла пасажирка.
При цьому Ольхович стверджує, що працівниця "Автолюкса" викликала поліцію обуреним ситуацією жінкам, грубо відповідала на претензії, а потім і зовсім підняла руку на пасажира. "Працівниця "Автолюксу" назвала одну з пасажирок, яка намагалася все-таки виїхати останнім рейсом, п'янню неадекватною і двічі вдарила по обличчю", - додала журналістка.
Зазначимо, що компанія досі не прокоментувала ситуацію в соцмережі.
Вже наприкінці серпня ціни на свіжі молочні продукти можуть зрости приблизно на 5%. Про це повідомляє InfAgro, зазначаючи, що український ринок входить у сезонне пожвавлення, передають Патріоти України. У цей період традиційно збільшується споживання м...
Кабінет Міністрів схвалив законопроєкт, який посилює відповідальність за незаконне перетинання державного кордону, особливо в умовах воєнного або надзвичайного стану. Документ передбачає як адміністративні, так і кримінальні зміни. Про це повідомив у T...