"Зараз я повинна була мирно відсипатися десь по дорозі до Харкова, але AUTOLUX вирішив інакше. За 30 хвилин до відправлення надіслав обнадійливу СМСку про те, що рейс переноситься з 23:50 на 1:30. Ви сиділи коли-небудь 2 години на Видубичах? Така собі розвага, з огляду на контингент", - написала вона.
За словами журналіста, о 23:55 приїхав додатковий рейс, на який відмовилися брати очікуючих основний рейс пасажирів. "Додатковий поїхав напівпорожній. На касі пояснювати теж щось відмовилися. Представника перевізника шукали 20 хвилин, а коли знайшли, то почули: "Вибачте, не від мене залежить, нічого не знаю і вдіяти не можу". На гарячій лінії та ж історія", - розповіла пасажирка.
При цьому Ольхович стверджує, що працівниця "Автолюкса" викликала поліцію обуреним ситуацією жінкам, грубо відповідала на претензії, а потім і зовсім підняла руку на пасажира. "Працівниця "Автолюксу" назвала одну з пасажирок, яка намагалася все-таки виїхати останнім рейсом, п'янню неадекватною і двічі вдарила по обличчю", - додала журналістка.
Зазначимо, що компанія досі не прокоментувала ситуацію в соцмережі.
У Черкасах 5 жовтня помер військовозобов'язаний, який очікував у черзі на проходження військово-лікарської комісії. Про це в Фейсбуці повідомив Черкаський обласний ТЦК, передають Патріоти України. "05 жовтня 2025 року до Черкаського ОМТЦК та СП був дос...
Олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики Лілія Подкопаєва в інтерв'ю Марічці Падалко поділилася спогадами про своє дитинство в Донецьку, пояснила причини свого російськомовного оточення та розповіла про єдину зустріч зі своїм біологічним батьком,...