"Зараз я повинна була мирно відсипатися десь по дорозі до Харкова, але AUTOLUX вирішив інакше. За 30 хвилин до відправлення надіслав обнадійливу СМСку про те, що рейс переноситься з 23:50 на 1:30. Ви сиділи коли-небудь 2 години на Видубичах? Така собі розвага, з огляду на контингент", - написала вона.
За словами журналіста, о 23:55 приїхав додатковий рейс, на який відмовилися брати очікуючих основний рейс пасажирів. "Додатковий поїхав напівпорожній. На касі пояснювати теж щось відмовилися. Представника перевізника шукали 20 хвилин, а коли знайшли, то почули: "Вибачте, не від мене залежить, нічого не знаю і вдіяти не можу". На гарячій лінії та ж історія", - розповіла пасажирка.
При цьому Ольхович стверджує, що працівниця "Автолюкса" викликала поліцію обуреним ситуацією жінкам, грубо відповідала на претензії, а потім і зовсім підняла руку на пасажира. "Працівниця "Автолюксу" назвала одну з пасажирок, яка намагалася все-таки виїхати останнім рейсом, п'янню неадекватною і двічі вдарила по обличчю", - додала журналістка.
Зазначимо, що компанія досі не прокоментувала ситуацію в соцмережі.
За новими правилами бригади екстреної медичної допомоги доставлятимуть пацієнтів з інфарктами, інсультами та іншими критичними станами до профільних медичних закладів, передають Патріоти України. Як повідомили на сайті МОЗ, з січня 2025 року бригади шв...
На війні проти російських бойовиків загинув грузинський доброволець - 24-річний Леван Лохішвілі. Про це повідомляє Ехо Кавказа, передають Патріоти України. Зазначається, що захисник загинув 19 листопада у Херсонській області внаслідок вибуху саморобног...