
"Зараз я повинна була мирно відсипатися десь по дорозі до Харкова, але AUTOLUX вирішив інакше. За 30 хвилин до відправлення надіслав обнадійливу СМСку про те, що рейс переноситься з 23:50 на 1:30. Ви сиділи коли-небудь 2 години на Видубичах? Така собі розвага, з огляду на контингент", - написала вона.
За словами журналіста, о 23:55 приїхав додатковий рейс, на який відмовилися брати очікуючих основний рейс пасажирів. "Додатковий поїхав напівпорожній. На касі пояснювати теж щось відмовилися. Представника перевізника шукали 20 хвилин, а коли знайшли, то почули: "Вибачте, не від мене залежить, нічого не знаю і вдіяти не можу". На гарячій лінії та ж історія", - розповіла пасажирка.
При цьому Ольхович стверджує, що працівниця "Автолюкса" викликала поліцію обуреним ситуацією жінкам, грубо відповідала на претензії, а потім і зовсім підняла руку на пасажира. "Працівниця "Автолюксу" назвала одну з пасажирок, яка намагалася все-таки виїхати останнім рейсом, п'янню неадекватною і двічі вдарила по обличчю", - додала журналістка.
Зазначимо, що компанія досі не прокоментувала ситуацію в соцмережі.

Сон тривалістю менше ніж сім годин на добу може суттєво скоротити життя. Про це заявили сомнологи, які з’ясували, що якість та тривалість сну впливають на довголіття навіть сильніше, ніж спорт, харчування, соціальні зв’язки та інші звичні фактори здоро...
В Україні можуть скоротити тривалість відключень електроенергії для побутових споживачів. Але для цього можуть скоротити кількість об'єктів критичної інфраструктури, а також почати відключати ті з них, які мають генератори. Про це українським ЗМІ повід...