
"Зараз я повинна була мирно відсипатися десь по дорозі до Харкова, але AUTOLUX вирішив інакше. За 30 хвилин до відправлення надіслав обнадійливу СМСку про те, що рейс переноситься з 23:50 на 1:30. Ви сиділи коли-небудь 2 години на Видубичах? Така собі розвага, з огляду на контингент", - написала вона.
За словами журналіста, о 23:55 приїхав додатковий рейс, на який відмовилися брати очікуючих основний рейс пасажирів. "Додатковий поїхав напівпорожній. На касі пояснювати теж щось відмовилися. Представника перевізника шукали 20 хвилин, а коли знайшли, то почули: "Вибачте, не від мене залежить, нічого не знаю і вдіяти не можу". На гарячій лінії та ж історія", - розповіла пасажирка.
При цьому Ольхович стверджує, що працівниця "Автолюкса" викликала поліцію обуреним ситуацією жінкам, грубо відповідала на претензії, а потім і зовсім підняла руку на пасажира. "Працівниця "Автолюксу" назвала одну з пасажирок, яка намагалася все-таки виїхати останнім рейсом, п'янню неадекватною і двічі вдарила по обличчю", - додала журналістка.
Зазначимо, що компанія досі не прокоментувала ситуацію в соцмережі.

Голова Закарпатської ОВА Мирослав Білецький закликав жителів області реагувати на сигнали повітряної тривоги впродовж найближчих кількох днів. Про це він написав увечері 29 жовтня у Facebook, передають Патріоти України. . Білецький зазначив, що російс...
Затримані чоловіки, яких підозрюють у пограбуванні Лувру, частково визнали свою провину. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Le Figaro. За словами паризької прокурорки Лори Беккуа, двоє підозрюваних перебувають на допиті у судді для ог...