У Фейсбуці повідомили про запуск Workplace - нової соціальної мережі для роботи

Новий сервіс виглядає дуже схоже на звичайний Facebook, але всі повідомлення, реакції і оновлення доступні тільки всередині робочого колективу.

Workplace - нова соціальна мережа для роботи. Ілюстрація: Фейсбук.

Основне призначення Workplace полягає в упорядкуванні та спрощенні комунікацій усередині компаній. Цей сервіс претендує на роль універсального інструменту для спілкування, обміну файлами та зворотного зв'язку з клієнтами, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Команда розробників Facebook тестувала Workplace протягом двох років, за цей час сервіс був випробуваний більш ніж в 1 000 компаній по всьому світу.

Новий сервіс виглядає дуже схоже на звичайний Facebook, що, втім, зовсім не дивно. Основна відмінність полягає в тому, що всі повідомлення, реакції і оновлення доступні тільки всередині робочого колективу. І це працює для команд будь-якого розміру: від гаражного стартапу до багатонаціональних корпорацій.

Як і в звичайній соціальній мережі, тут можна публікувати нові повідомлення, спілкуватися в особистому або груповому чаті, створювати групи, обмінюватися файлами. Завдяки вже відпрацьованим технологіям Facebook, в Workplace будуть доступні відеоконференції, які можна використовувати для проведення нарад або презентацій.

Крім вже знайомих нам по соціальній мережі функцій, в Workplace є також кілька специфічних можливостей, корисних для організації роботи колективу. Це стосується механізму розмежування прав учасників, вбудованої системи аналітики, зручних інструментів для спільної роботи над проектами.

Вартість використання сервісу Workplace становить 3 долари на місяць за кожного зареєстрованого учасника за умови, що кількість працівників компанії не перевищує 1 000 осіб. Якщо чисельність становить від 1 000 до 10 000 чоловік, то ціна одного аккаунта падає до 2 доларів на місяць. Ще більші організації зможуть заплатити по 1 долару за кожного працівника. Існує також безкоштовний 3-місячний період для тестування можливостей Workplace.

Дуже цікаво, чи вийде використовувати Facebook не тільки для перегляду котиків, але і для продуктивної роботи. Як думаєте?

Китайські електрокари створюють серйозну конкуренцію Tesla в Європі: Про які бренди йде мова

четвер, 21 серпень 2025, 17:12

Китайські електромобілі набирають популярності в Європі, і вже на початку 2025 року один з брендів - BYD - випередив Tesla за продажами у Великій Британії, передають Патріоти України. За даними, загалом у 2025 році BYD трохи поступається Tesla, але в л...

Не так ми собі це уявляли?: Вигляд внутрішньої частини сумки кенгуру здивував соцмережі (відео)

четвер, 21 серпень 2025, 16:59

Багато хто уявляє собі сумку кенгуру як затишний м’який «рюкзачок», вистелений пухнастою шерстю. Проте відео, яке стало вірусним у соцмережах, показало зовсім іншу картину — і спричинило справжній шок у глядачів, зазначають Патріоти України. Кліп, зава...