Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.
У мобільному застосунку для військовозобов'язаних "Резерв+" вже у травні повинні з'явитись два нових типи відстрочок для військовозобов'язаних. Про це розповіла заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі національно...
Нове дослідження професора археології Оксфорда Дена Гікса проливає світло на шокуючий факт із життя вчених Вустер-коледжу, передають Патріоти України з посиланням на The Guardian. . Череп, відполірований і оздоблений сріблом, протягом десятиліть викор...