Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.
Останнім часом в мережі почастішали розповіді про різні стягнення з пенсіонерів — штрафи, відрахування тощо. Про це пише видання «Економічні новини», передають Патріоти України. Тому в Пенсійному фонді України (ПФУ) вирішили нагадати, в яких випадках с...
Німеччина оголосила про посилення візових правил для громадян Росії та закликала країни ЄС виробити спільну позицію щодо обмежень у Шенгенській зоні, передають Патріоти України. За словами німецьких дипломатів, необхідність жорсткіших правил виникла на...