
Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.



Десятиліття досліджень підтверджують, що фізична активність є потужним захистом від когнітивного зниження, включаючи деменцію. Нове масштабне дослідження, опубліковане в рамках Фремінгемського дослідження серця (США), дало одні з найчіткіших відповідей...
У Серебрянському лісі на позиції українських прикордонників з’явилася несподівана гостя - білка, якій бійці дали псевдо "Дейл". Пухнаста ревізорка провела "інспекцію" амуніції та запасів провізії, ніби перевіряючи, чи не сумують воїни і чи є в них чим ...