Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.
З 1 квітня в Україні запрацював електронний кабінет військово-лікарської комісії (ВЛК), що дозволить оформлювати висновки про придатність чи непридатність до служби в цифровому форматі. Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифровізаці...
Співробітники з двох різних похоронних бюро побилися прямо на вулиці через тіло чоловіка. Він загинув під час того, як прикрашав свій будинок. Про це повідомило видання Need To Know, передають Патріоти України. Це сталося у Вільяермосі, що розташоване ...