Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.
Пенсіонери знають, що зазвичай у березні проводиться індексація, завдяки якій зростають виплати у багатьох людей. У той же час в цьому році частина пенсіонерів може сподіватися на збільшення виплат і в жовтні - але не завдяки індексації, а отриманню б...
Власник німецької вівчарки зняв на відео кумедний момент, який став вірусним у TikTok. Чоловік вирішив «змусити» свого улюбленця заробити на ласощі, але його план провалився. Про це пише Еxpress, передають Патріоти України. Він поклав шматок попкорну с...