Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.
Несанкціоноване втручання у роботу газового лічильника тягне за собою серйозні наслідки. Зокрема, штраф, який може перевищити 70 тис. грн. Про це повідомляє "ГазПравда".передають Патріоти України. Автори матеріалу зазначають, що йдеться про випадки, ко...
У Києві на Майдані Незалежності жінка пошкодила прапори та фотографії загиблих захисників. Її вже затримала поліція, а КМДА пообіцяла посилити охорону біля меморіалу, передають Патріоти України. Увечері поширилось відео, як біля меморіалу чоловік затри...