Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.
Американський актор Педро Паскаль розповів, книги яких письменників є для нього найважливішими, передають Патріоти України. У ролику, записаному спеціально для німецької письменниці, коуча і блогерки Ванесси Гербет, 50-річна зірка Голлівуду на перше мі...
На Київщині під час виклику на домашнє насильство кривдник підірвав гранату, внаслідок чого п’ятеро поліцейських дістали поранення, сам зловмисник загинув. Про це йдеться у повідомленні Нацполіції, передають Патріоти України. "12 липня о 22:33 до полі...