
Гонконзький підрозділ KFC розробив їстівний лак для нігтів зі смаком курки. Розроблено тренд по двом найпопулярнішим рецептами мережі фастфудів, повідомляє Adweek.
Над незвичайною піар-акцією для KFC спільно працювали агентство Ogilvy & Mather і компанія McCormick, що займає постачанням соусів для мережі закусочних. Два виду лаку — зі смаком Original і зі смаком Hot & Spicy — виготовлені з натуральних інгредієнтів.
За задумом творців, тепер фанати KFC в будь-який момент можуть лизнути свій палець і згадати улюблений смак.
- Рецепт нашого їстівного лаку унікальний і спеціально створений для того, щоб довго зберігати смак, а також блищати так, як це робить справжній лак для нігтів. Рекламна кампанія покликана заінтригувати, розвеселити і викликати ажіотаж навколо бренду KFC в Гонконзі, - коментує директор агентства Ogilvy & Mather.
Як відзначає видання, сам лак не є жартом. Компанія вже випустила його тестову партію і закликала жителів Гонконгу обрати смак, який піде в масове виробництво косметичного засобу.



Представниця України 10-річна Софія Нерсесян із піснею "Мотанка" посіла друге місце на Дитячому Євробаченні 2025. Про це пише Суспільне, передають Патріоти України. Цьогоріч конкурс відбувся 13 грудня у Тбілісі, Грузії. За підсумками голосування журі т...
Влада Румунунії підтвердила виявлення прокази у двох масажисток. Як пише Reuters, вони працювали разом у спа-центрі міста Клуж. Це місто на північному заході країни, воно є другим за чисельністю населення містом Румунії, зазначають Патріоти України. У ...