Російські окупаційні війська спорудили на Донбасі 30-кілометровий "цар-потяг", який складається з понадо 2 тисяч вагонів. Військовий експерт Петро Черник пояснив, у чому полягає небезпека такого "винаходу", передають Патріоти України.
"Якщо його приварити до рейок, а все залити бетоном, чи навіть у кожному вагоні зробити вогневе гніздо, то так званий вагонний капонір – це доволі серйозна перешкода. На цю перешкоду доведеться потратити доволі велику кількість снарядів, які й так дефіцитні", – пояснив він.
Експерт зазначив, що якщо РФ дійсно все забетонувала, дрони з бойовими частинами 5 – 7 кілограмів із перепоною не впораються.
"Якщо розуміти, що один залп HIMARS, тобто 6 ракет, це мільйон доларів – це дуже багато. Це дуже солідні гроші, тому за допомогою HIMARS ми також не роздовбаємо це. Навіть для класичної артилерії це буде доволі серйозна перешкода, тому я б не насміхався над цим явищем. У Росії понад 1 мільйон 200 тисяч вагонів різних класів, калібрів і тому подібне. Це величезна кількість, 30 кілометрів – це багато", – зауважив Черник.
Проте в цьому "цар-потязі" є і практичний момент. Експерт нагадав, що 90% забезпечення окупантів проводиться залізницею, і на тій ділянці є дві гілки. "Це може бути своєрідне прикриття наших ударів. В такий спосіб вони вибудовували такий специфічний щит для того, щоб інша частина тої гілки, яка там є поряд, була відносно більше захищена. На мій погляд, оцей варіант має право на життя", – констатував він.
"Майже рік пройшов із моменту резонансної ДТП, одним із фігурантів якої став топчиновник БЕБ Олександр Ткачук. Через те, що резонансні ДТП за участі "небожителів" у нас не рідкість і покарання для винуватців вдається добитися далеко не завжди, трохи на...
РФ посилює спостереження за китайськими вантажними поїздами, які прямують до Європи. І митні перевірки з боку Росії посилилися, як і конфіскації китайських вантажів. Про це повідомляє Mainichi, передають Патріоти України. Вантажний поїзд, що регулярно ...