Китай розпочинає будівництво випробувальної лінії для потягів зі швидкістю до 1000 км/год

Маглев, магнітоплан - "низько вакуумний трубопровід з магнітною левітацією, високошвидкісний літаючий потяг"

China starts construction of test line for maglev trains with speeds of up to 1,000 km/h-CnTechPost

У Китаї почали прокладати залізничне полотно для поїздів на магнітній подушці, передають Патріоти України. Їх максимальна швидкість - 1 000 км/год. Влада країни припускає, що, використовуючи магнітну левітацію, потяги зможуть розігнатися з нинішніх 350 км/год, на звичайних коліях, до 600-1 000 км/год. Це скоротить час подорожі з Ухані в Гуанчжоу в чотири рази - до двох годин.

China starts construction of test line for maglev trains with speeds of up to 1,000 km/h-CnTechPost

(Source: Beijing News)


Проект, який знаходиться в окрузі Янгао, місто Датонг, розпочнеться з повномасштабної тестової лінії, повідомляє Science and Technology Daily.

За інформацією джерела cntechpost, випробування будуть проходити в три стадії на лініях довжиною 2 км, 5 км і 15 км. Особливість проекту - рух поїзда відбувається в трубі з частковим вакуумом.

Після тестування поїзда на спеціальній дільниці дороги експерти планують створити магнітну підвіску, яка розжене транспорт до до 3 000 і навіть 4 000 км / ч. Поїзд буде рухатися швидше авіалайнера, приблизно зі швидкістю пістолетної кулі, долаючи в секунду по 300 м.

Для того, щоб знизити витрати на експлуатацію високошвидкісних поїздів на магнітній підвісці, харчування електромагнітів буде реалізовано з використанням ефектів надпровідності.


Експериментальний маршрут спочатку прокладуть в центральній провінції Китаю. Будівництво почали після публікації результатів дослідження, яке провів проектний інститут China Railway Group Limited. Їм доручили техніко-економічне обґрунтування для створення нової мережі доріг від Гуанчжоу до Пекіна, за якими потяги могли б рухатися зі швидкістю від 600 до 1 000 км/год.

Висока швидкість означає, що після введення в експлуатацію подорож з Ухані в Гуанчжоу протяжністю 2 200 км скоротиться приблизно до двох годин.

Раніше в Китаї представили прототип високошвидкісного потяга на магнітній подушці з п'ятьма вагонами. Щодо технічної інформації, яку розкрили інженери компанії «Циндао Сифан», він здатний розвивати швидкість до 600 км/год.

В даний час в Китаї вже функціонує найшвидший в світі комерційний маглев-поїзд. Він з'єднує аеропорт Шанхаю з центром міста і розвиває швидкість в 431 км/год.

Тим часом, абсолютний рекорд швидкості залізничного транспорту на повітряній подушці залишається у Японії. Ще в 2015 році локомотив компанії Central Japan Railway на випробувальному полігоні розігнався до 603 км/год. А вже найближчим часом в країні почнуться випробування експреса Alfa-X. Він буде розвивати більш скромну швидкість - до 360 км/год, але завдяки особливій конструкції буде більш тихим.

У Китаї вже побудували дослідну лінію для випробування концепції з використанням для охолодження порівняно недорогого рідкого азоту. Потяги зі швидкістю руху 1 000 км / год і більше, швидше за все, будуть введені в експлуатацію до кінця поточного десятиліття.


ДОВІДКА:
Маглев або інколи магнітоплан (від англ. Magnetic levitation) — потяг на магнітній підвісці, що приводиться в рух та керується магнітними силами.Він, на відміну від традиційних поїздів, у процесі руху не торкається поверхні рейки. Оскільки між потягом і напрямною поверхнею є проміжок, сила тертя не діє, і єдиною гальмівною силою є сила аеродинамічного опору. Німецький маглев Трансрапід належить до монорейкового транспорту.Швидкість, яку розвиває маглев, співмірна зі швидкістю літаків, що дозволяє йому конкурувати з повітряним транспортом на відносно малих, як для авіації, відстанях — до 1000 км. Хоча сама ідея такого транспорту не нова, економічні та технічні обмеження не дозволили їй розвинутися в повній мірі: для публічного використання технологія представлялась всього кілька разів. Нині маглев не може використовувати існуючу транспортну інфраструктуру, хоча є проекти з розташуванням елементів магнітної лінії між рейками звичайної залізниці або під полотном автотраси.



Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Трупы, трупы, трупы наших бойцов. Они везде. Насколько достает глаз - везде мертвецы": Z-воєнкор опублікував сповідь недобитого окупанда з Вовчанська

п’ятниця, 22 листопад 2024, 7:25

Поки живі окупанти на півночі Харківщини нажахані втратами своїх військ і сприймають поранення та евакуацію з полю бою як щасливий квиток, єдина можливість ще пожити, зазначають Патріоти України. Ось який матеріал з цього приводу знайшов та переказав Ю...

Хіти тижня. Народні прикмети на 22 листопада: Цього дня не варто дарувати квіти, випивати та позичати сусідкам сьогодні не варто позичати сіль і цукор, тим більше - гроші

п’ятниця, 22 листопад 2024, 7:05

Православне свято 22 листопада за новим календарем (5 грудня за старим) - день пам'яті святителя Прокопія, який володів даром чудотворення і привів у християнську віру чимало людей (У народі - Прокоп'єв день, - Патріоти України). Українські віряни тако...