Не пробув у строю і двох років: У Росії вирішили списати "новітній" підводний човен

У Росії списують підводний човен проекту 677 (тип "Лада") / фото ua.depositphotos.comУ Росії вирішили списати дизель-електричний підводний човен проекту 677 (тип "Лада") "Санкт-Петербург". Він був прийнятий до складу російського флоту у вересні 2021 року, повідомляють Патріоти України.

Як зазначив у своєму Telegram-каналі військово-політичний оглядач групи "Інформаційний спротив" Олександр Коваленко, серед російських підводних човнів "Лада" була його улюбленицею, оскільки "являла собою цвіт деградації російського субмаринобудування".

"Проект 677 "Лада" бере свій початок в далеких 1980–х, а першу субмарину даного класу заклали лише 17 років по тому після початку робіт над проектом – в 1997. Спущений ДЕПЧ на воду був в 2004, а в 2010 його відправили на дослідну експлуатацію. І всього через рік дослідної експлуатації, в 2011 році з'явилася пропозиція від "Лади" відмовитися через величезну кількість конструктивних і технологічних дефектів. Але субмарину було вирішено "доводити до розуму" і робили це наступні 10 років. Причому без особливого успіху", – розповів експерт.

Навіть через 10 років цей підводний човен, як і раніше, мав недостатню потужність силової установки, недопрацьований гідроакустичний комплекс, нестабільний бойовий інформаційно-керуючий комплекс, який постійно давав збій. При цьому найголовнішим Коваленко вважає той факт, що на субмарині була відсутня в повноцінному вигляді анаеробна енергетична установка, що не залежить від повітря.

"Заморозили проект у зв'язку з відсутністю фінансування ще в 2017 році. Тоді російські експерти планували, що ЦКБ МТ "Рубін" і ЦНДІ СЕТ відновлять роботу і до дослідної експлуатації зможуть приступити в кращому випадку в 2027 році. Але я був упевнений, що з урахуванням санкцій, що тоді запроваджувалися, і відсутністю доступу до технологій навіть подвійного призначення – ніколи", – продовжив оглядач.

Коваленко додав, що у квітні 2020 року "Лада" була відправлена на Кронштадтський морський завод для проведення модернізації. У вересні 2021 її дослідна експлуатація була завершена, після чого підводний човен прийняли в дію, навіть з урахуванням всіх тих дефектів, які так і не були виправлені.

"І ось в 2023 від цього дефективного гомункулуса, що уособлює нездатність Росії реалізовувати проекти, що дісталися їй у спадок від СРСР, вирішено позбутися. Але знаєте, що найцікавіше? У Росії за цим дефективним проектом ведеться будівництво ще 4-х ДЕПЧ", – резюмував експерт.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Кровосіся" в своєму репертуарі": "Академік" Азаров звинуватив "бандерівців" у розправі над чеським письменником Ярославом Гашеком (відео)

субота, 7 червень 2025, 23:00

Колишній голова Кабміну Микола Азаров, що разом з Віктором Януковичем та його командою переховується від українського правосуддя у Москві, виступив із заявою з приводу подробиць біографії класика чеської літератури, автора роману "Пригоди бравого вояка...

"Все би зробив, щоб повернутися на місток корабля": Полонений окупант здивував причиною, через яку вирішив воювати у піхоті (відео)

субота, 7 червень 2025, 22:49

Полонений окупант капітан-лейтенант Олексій Мамаєв у 2013 році обіймав посаду командира тральщика на Чорноморському флоті. Тоді його кар’єра виглядала стабільною, однак після гострого конфлікту з керівництвом, він був звільнений зі Збройних сил Російсь...