"Вітаю! Україна отримала підтверджене судом право вимоги у $5 млрд відповідно до рішення Трибуналу Постійної палати Третейського суду в Гаазі, який зобов’язав Росію виплатити ці гроші НАК Нафтогаз Україна", - пише радниця міністра енергетики Олена Зеркаль на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Ми з Андрієм Коболєвим починали цю справу в 2014 році, і бачити, як робота приносить результат, — завжди круто. Тоді разом ми були двічі у Москві, де проводили переговори щодо майна, експропрійованого в Криму з тодішнім віцепрем'єром Дмитром Козаком. Так-так, ми побували у самому лігві ворога у розпалі протистояння у 2014 році.
Це було необхідною передумовою для успішного процесу та дало нам необхідні факти, які потім були використані у справі проти РФ. Що означає це рішення? У цій справі відповідачем є Росія. По суті, ця сума може бути стягнута з арештованих активів відповідно до Нью-Йоркської конвенції про визнання і виконання іноземних арбітражних рішень. Сторонами цієї конвенції є 162 країни, вона передбачає виконання іноземних арбітражних рішень (тобто рішень, які винесені в іншій державі, ніж та, де запитується виконання). Кожна держава визнає арбітражні рішення обов’язковими і приводить їх до виконання згідно з власними процесуальними нормами.
Тобто зараз Нафтогаз може звернутися до будь-якої юрисдикції — держави, де є арештовані активи РФ — і вимагати виконання цього арбітражного рішення.
Шанси на отримання цих грошей в осяжній перспективі дуже високі, незважаючи на всі російські запобіжники та їхнє трактування імунітету держави. Бо російські трактування нікого не цікавлять. Тепер мʼяч на половині поля Нафтогазу".
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...