Тренди просування в соцмережах у 2025 році

Сьогодні соціальні мережі є важливою частиною маркетингових стратегій для брендів. У 2025 році тренди в SMM-просуванні змінюються з урахуванням нових технологій, змін в алгоритмах соціальних мереж і нових потреб аудиторії. Для того, щоб успішно розвивати бізнес і залучати зацікавлену аудиторію, потрібно використовувати найсучасніші інструменти та підходи до просування, зокрема розкрутки SMM. Розгляньмо основні тренди, які визначатимуть SMM-маркетинг найближчим часом.

Соціальні мережі як пошукові системи

Соцмережі поступово виходять з ніші платформ лише для спілкування і дедалі впевненіше виконують роль пошукових систем. У 2025 році ця тенденція продовжиться – користувачі ще активніше шукатимуть інформацію безпосередньо в соцмережах, а не в Google. Це означає, що контент для SMM-просування бізнесу має бути оптимізований для пошукових запитів у соцмережах.

Короткі відео – формат, що домінує

Формат коротких відео вже не один рік захоплює увагу користувачів. У 2025-му він продовжить домінувати в соціальних мережах. TikTok, Instagram Reels і YouTube Shorts визнані найбільш ефективними платформами для залучення аудиторії. Відео тривалістю 15-40 секунд на цих майданчиках дозволяють швидко подати аудиторії ключову інформацію, розважити або продемонструвати цінний контент.

Акцент на автентичність

У 2025 році автентичність контенту продовжує бути трендовою. Аудиторія прагне бачити правдиві історії, а не «вилизані» публікації про «успішний успіх». Автентичний контент є відображенням реальних емоцій, що допомагає підвищити рівень залученості аудиторії та створити надійний імідж компанії.

Важливу роль відіграватимуть, зокрема:

  • EGC-контент – створюється працівниками або клієнтами компанії;
  • UGC-контент – створений користувачами, UGC-кріейторами.

Особливу увагу варто звернути на EGC-контент, який стрімко набрав популярності у 2024 році та досі подобається аудиторії. У 2025-му очікується ще більше поширення EGC, адже працівники – найкращі посланці бренду. Тож зараз найкращий час для брендів, які досі не наважувалися залучати своїх співробітників до створення контенту.

Зростання ролі мікроблогерів

Influence-маркетинг і надалі буде важливим складником стратегії просування в соціальних мережах. Впливові особистості та лідери думок допомагають бізнесу збільшити охоплення та залучити нову аудиторію. Однак, якщо раніше в цьому напрямі домінували великі блогери та інфлюенсери, тепер саме мікроблогери (від 10 000 до 100 000 підписників) мають найвищі показники залученості. Цей тренд попередніх років зберігатиметься і в 2025-му, адже він забезпечує запит аудиторії на ближчий контакт і особисту взаємодію.

Якість, а не кількість

Ефективність SMM-просування безпосередньо залежить від частоти публікацій. Наприклад, раніше експерти радили постити в Instagram ледь не щодня й паралельно публікувати декілька сториз на день. Проте постійний потік контенту виснажує аудиторію, тож у 2025 році тренд змінюється в протилежний бік – акцент знову робитиметься на якість, а не кількість. Наприклад, дві змістовні Instagram-сториз матимуть більше охоплень, ніж лонгрід на 10 сториз чи «пусті» картинки з побажанням доброго ранку.

Відчути через екран

На жаль, передати запах чи смак через екран все ще неможливо, однак можна викликати в аудиторії відповідні відчуття за допомогою асоціацій. У такому контенті використовуються зорові, тактильні та смакові тригери, щоб продукт «відчувався» ще до покупки. Наприклад, кольори та текстури, що викликають певні асоціації, та зображення їжі, які нагадують запах продукту. Сенсорний маркетинг – провідний тренд 2025 року.

Моніторинг аудиторії

Social Listening – це практика моніторингу того, що кажуть про ваш бренд у соцмережах. У 2025 році цей складник стане ще важливішим, оскільки дасть можливість адаптувати стратегії в реальному часі, відповідати на питання та надавати зворотний зв'язок, що посилює довіру до бренду.

AR і VR-технології

Технології доповненої (AR) та віртуальної реальності (VR) і далі активно використовуватимуться в SMM-маркетингу. Вони дозволяють створювати захопливі інтерактивні кампанії, де користувачі можуть взаємодіяти з брендом. Це можуть бути віртуальні примірки товарів, інтерактивні рекламні кампанії та інші формати, які допомагають поглибити взаємодію з аудиторією.

У другій половині 2024 року свій потенціал продемонструвала форма контенту, що розмиває межу між реальним і уявним, – FOOH-реклама (Fake Out of Home Advertising). Такі зображення та відео характеризуються поєднанням реальних кадрів із комп'ютерною графікою, що привертає увагу та вражає користувачів.

Штучний інтелект у SMM-маркетингу

Штучний інтелект уже допомагає аналізувати величезні обсяги даних, автоматизувати процеси створення контенту, прогнозувати реакції аудиторії на різноманітні публікації та навіть створювати персоналізовані рекламні кампанії. У 2025 році інтеграція ШІ в SMM-просування набуде дедалі більшої популярності.

Де замовити комплексне SMM-просування

Для того, щоб залишатися конкурентоспроможним у світі соціальних мереж, необхідно активно слідкувати за трендами та адаптувати свої стратегії до вимог часу. В Ланет CLICK ви можете замовити SMM-стратегію, що відповідає всім сучасним вимогам, адже команда агенції забезпечує SMM-просування під ключ, яке передбачає:

  • створення стратегії SMM-просування у групі вибраної цільової аудиторії;
  • формування контент-плану;
  • підготовку фото та відео згідно з контент-планом;
  • розробку та запуск рекламних кампаній;
  • підтримку активності в акаунті та комунікацію з підписниками.

Замовляйте послуги з SMM-просування у Ланет CLICK вже зараз, аби досягти вагомих результатів та довго підтримувати їх на високому рівні.

Автор статті: керівник SMM-відділу агентства Ланет CLICK Анжеліка Завадько

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Замість переказу чергової порції маячні від Дональда": Вираз обличчя Мелоні під час зустрічі з Трампом став вірусним у мережі (фото)

п’ятниця, 18 квітень 2025, 22:59

Прем'єр-міністерка Італії Джорджа Мелоні 17 квітня відвідала Овальний кабінет Білого дому у Вашингтоні (Колумбія, США), де в неї відбулася зустріч з американським президентом Дональдом Трампом. Офіційні фото із заходу розмістило агентство ЕРА. Водночас...

Трамп прагне створити в Європі власні міні-трамповські уряди, - експерт-міжнародник

п’ятниця, 18 квітень 2025, 22:44

Аналітик програми "Північна Америка" Ради зовнішньої політики "Українська Призма" Євген Костогризов розповів, що адміністрація Дональда Трампа продовжує робити ставку на альтернативних правих в Європі, передають Патріоти України. "Коли Джорджа Мелоні б...