Сьогодні соціальні мережі є важливою частиною маркетингових стратегій для брендів. У 2025 році тренди в SMM-просуванні змінюються з урахуванням нових технологій, змін в алгоритмах соціальних мереж і нових потреб аудиторії. Для того, щоб успішно розвивати бізнес і залучати зацікавлену аудиторію, потрібно використовувати найсучасніші інструменти та підходи до просування, зокрема розкрутки SMM. Розгляньмо основні тренди, які визначатимуть SMM-маркетинг найближчим часом.
Соцмережі поступово виходять з ніші платформ лише для спілкування і дедалі впевненіше виконують роль пошукових систем. У 2025 році ця тенденція продовжиться – користувачі ще активніше шукатимуть інформацію безпосередньо в соцмережах, а не в Google. Це означає, що контент для SMM-просування бізнесу має бути оптимізований для пошукових запитів у соцмережах.
Формат коротких відео вже не один рік захоплює увагу користувачів. У 2025-му він продовжить домінувати в соціальних мережах. TikTok, Instagram Reels і YouTube Shorts визнані найбільш ефективними платформами для залучення аудиторії. Відео тривалістю 15-40 секунд на цих майданчиках дозволяють швидко подати аудиторії ключову інформацію, розважити або продемонструвати цінний контент.
У 2025 році автентичність контенту продовжує бути трендовою. Аудиторія прагне бачити правдиві історії, а не «вилизані» публікації про «успішний успіх». Автентичний контент є відображенням реальних емоцій, що допомагає підвищити рівень залученості аудиторії та створити надійний імідж компанії.
Важливу роль відіграватимуть, зокрема:
Особливу увагу варто звернути на EGC-контент, який стрімко набрав популярності у 2024 році та досі подобається аудиторії. У 2025-му очікується ще більше поширення EGC, адже працівники – найкращі посланці бренду. Тож зараз найкращий час для брендів, які досі не наважувалися залучати своїх співробітників до створення контенту.
Influence-маркетинг і надалі буде важливим складником стратегії просування в соціальних мережах. Впливові особистості та лідери думок допомагають бізнесу збільшити охоплення та залучити нову аудиторію. Однак, якщо раніше в цьому напрямі домінували великі блогери та інфлюенсери, тепер саме мікроблогери (від 10 000 до 100 000 підписників) мають найвищі показники залученості. Цей тренд попередніх років зберігатиметься і в 2025-му, адже він забезпечує запит аудиторії на ближчий контакт і особисту взаємодію.
Ефективність SMM-просування безпосередньо залежить від частоти публікацій. Наприклад, раніше експерти радили постити в Instagram ледь не щодня й паралельно публікувати декілька сториз на день. Проте постійний потік контенту виснажує аудиторію, тож у 2025 році тренд змінюється в протилежний бік – акцент знову робитиметься на якість, а не кількість. Наприклад, дві змістовні Instagram-сториз матимуть більше охоплень, ніж лонгрід на 10 сториз чи «пусті» картинки з побажанням доброго ранку.
На жаль, передати запах чи смак через екран все ще неможливо, однак можна викликати в аудиторії відповідні відчуття за допомогою асоціацій. У такому контенті використовуються зорові, тактильні та смакові тригери, щоб продукт «відчувався» ще до покупки. Наприклад, кольори та текстури, що викликають певні асоціації, та зображення їжі, які нагадують запах продукту. Сенсорний маркетинг – провідний тренд 2025 року.
Social Listening – це практика моніторингу того, що кажуть про ваш бренд у соцмережах. У 2025 році цей складник стане ще важливішим, оскільки дасть можливість адаптувати стратегії в реальному часі, відповідати на питання та надавати зворотний зв'язок, що посилює довіру до бренду.
Технології доповненої (AR) та віртуальної реальності (VR) і далі активно використовуватимуться в SMM-маркетингу. Вони дозволяють створювати захопливі інтерактивні кампанії, де користувачі можуть взаємодіяти з брендом. Це можуть бути віртуальні примірки товарів, інтерактивні рекламні кампанії та інші формати, які допомагають поглибити взаємодію з аудиторією.
У другій половині 2024 року свій потенціал продемонструвала форма контенту, що розмиває межу між реальним і уявним, – FOOH-реклама (Fake Out of Home Advertising). Такі зображення та відео характеризуються поєднанням реальних кадрів із комп'ютерною графікою, що привертає увагу та вражає користувачів.
Штучний інтелект уже допомагає аналізувати величезні обсяги даних, автоматизувати процеси створення контенту, прогнозувати реакції аудиторії на різноманітні публікації та навіть створювати персоналізовані рекламні кампанії. У 2025 році інтеграція ШІ в SMM-просування набуде дедалі більшої популярності.
Для того, щоб залишатися конкурентоспроможним у світі соціальних мереж, необхідно активно слідкувати за трендами та адаптувати свої стратегії до вимог часу. В Ланет CLICK ви можете замовити SMM-стратегію, що відповідає всім сучасним вимогам, адже команда агенції забезпечує SMM-просування під ключ, яке передбачає:
Замовляйте послуги з SMM-просування у Ланет CLICK вже зараз, аби досягти вагомих результатів та довго підтримувати їх на високому рівні.
Автор статті: керівник SMM-відділу агентства Ланет CLICK Анжеліка Завадько
Православна церква України 26 березня за новим стилем вшановує пам'ять архангела Гавриїла і єпископа Іринея Сирійського, а також преподобного Василя Нового. За старим стилем у свято сьогодні вшановують патріарха Никифора Константинопольського. . У ці ...
Президент Білорусі Олександр Лукашенко у вівторок, 25 березня, склав присягу на свій сьомий термін на посаді, проте під час його офіційного виступу увагу привернули плями на піджаку глави держави. Про це пише білоруське видання "Наша Ніва", передають П...