Про повнопривідний автомобіль, який випустили в СРСР ще в 50-х роках минулого століття, розповів YouTube-канал "Кузня Тест драйву", передають Патріоти України.
Перший "Москвич 410" спустили з конвеєра в 1957 році, за 12 місяців виробництва було випущено всього близько 3 000 автомобілів. А вже в 1958, вийшла модифікована версія цього автомобіля, що отримала індекс "Н", і призначена для експлуатації в некомфортних умовах, на ґрунтових дорогах, а покупцями повинні були стати радянські аграрії. Вироблявся перший радянський "позашляховик" кілька років, проте особливою популярністю у покупців він не користувався, через те, що його вартість стартувала з 18 000 дореформених радянських рублів.
Це перший повнопривідний автомобіль, розроблений в СРСР, і випущений не для потреб Радянської армії, але через ціну, основна маса авто все одно пішла в державні структури. В основі 410Н лежить попередня модель, М-402. Сам же "Москвич" 410Н випускався до 1961 року. Дизайн в оновленої версії залишився практично тим же, хіба що кліренс був збільшений до 220 міліметрів. Втім, корпус авто також посилили, і встановили важільні амортизатори, замість тих, що були в базовій моделі, телескопічних.
Трохи більше подробиць і нюансів, можна дізнатися, переглянувши нижче розміщене відео.
Феномен повторюваних цифр на годиннику породив різні тлумачення, забобони та вірування. Кожне число має своє значення і магічний сенс, а коли вони повторюються, то символізують щось важливе. . Якщо часто зустрічаються одиниці, це означає необхідність ...
"Фраза-мем «Мені подобається, як воно горить», за останній рік для українців набула нового змісту. Дивишся ранком відео з Росії – і справді подобається, і дійсно красиво горить!" - пише політолог та економіст Тарас Загородній на своїй сторінці у соцмер...