В ідеальному стані: У мережі показали унікальний раритетний майже "позашляховик" "Москвич" (фото)

Це перший повнопривідний автомобіль, розроблений в СРСР.

Про повнопривідний автомобіль, який випустили в СРСР ще в 50-х роках минулого століття, розповів YouTube-канал "Кузня Тест драйву", передають Патріоти України.

Перший "Москвич 410" спустили з конвеєра в 1957 році, за 12 місяців виробництва було випущено всього близько 3 000 автомобілів. А вже в 1958, вийшла модифікована версія цього автомобіля, що отримала індекс "Н", і призначена для експлуатації в некомфортних умовах, на ґрунтових дорогах, а покупцями повинні були стати радянські аграрії. Вироблявся перший радянський "позашляховик" кілька років, проте особливою популярністю у покупців він не користувався, через те, що його вартість стартувала з 18 000 дореформених радянських рублів.

Це перший повнопривідний автомобіль, розроблений в СРСР, і випущений не для потреб Радянської армії, але через ціну, основна маса авто все одно пішла в державні структури. В основі 410Н лежить попередня модель, М-402. Сам же "Москвич" 410Н випускався до 1961 року. Дизайн в оновленої версії залишився практично тим же, хіба що кліренс був збільшений до 220 міліметрів. Втім, корпус авто також посилили, і встановили важільні амортизатори, замість тих, що були в базовій моделі, телескопічних.

Не забули замінити й двигун: замість використовуваного в М-402 мотора об'ємом в 1,3 літра і потужністю в 35 кінських сил, встановили інший, від М-407, у якого потужність досягала позначки в 45 кінських сил. Оновлений Силовий агрегат дозволяв досягати граничної швидкості в 90 кілометрів на годину, але тільки на рівних трасах, і при ідеальних погодних умовах.

Ще однією інновацією стала технічна складова: в салоні з'явився радіоприймач, роздільні спинки сидінь з можливістю змінювати кут нахилу (чого не було раніше в радянських авто). Таким чином, водій отримував практично той же комфорт, що і "цивільні" М-407 і М-410. Але, все ж одним з основних мінусів даного "позашляховика" було те, що попри високий кліренс і відносно потужний двигун, вузька колісна база не дозволяла йому повноцінно долати ґрунтові дороги, якщо перед ним вже проїхали вантажні авто, і на шляху була розбита колія.

Трохи більше подробиць і нюансів, можна дізнатися, переглянувши нижче розміщене відео.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Миру не буде: Росія готує новий театр бойових дій, а Трамп виходить на трек дипломатії сили - Злий Одесит

четвер, 9 жовтень 2025, 23:55

Після зустрічі президентів США і Росії Дональда Трампа і Володимира Путіна на Алясці багато хто вважав, що це може стати сигналом для подальшого врегулювання війни в Україні – мирним шляхом. Але ці вкрай оптимістичні прогнози не були варті й виїденого ...

В Україні занадто відкрито обговорюють ракетні програми, це привертає увагу росіян - генерал-майор запасу ЗСУ Кривонос

четвер, 9 жовтень 2025, 22:15

В Україні надто відкрито обговорюють ракетні програми, що створює загрози безпеці та сприяє витоку інформації. Про це сказав генерал-майор запасу ЗСУ Сергій Кривонос, передають Патріоти України. "Найбільша проблема в тому, що за останній рік про ракетн...