
Українці незадоволені роботою банкоматів ПриватБанк. При найменшому збої або якщо у пристрої закінчилася готівка, гроші з рахунків все одно списуються. Отримати свої кошти назад дуже складно, зазначають Патріоти України.
Скаргу на ПриватБанк написала на сайті Мінфін мешканка Вінницької області, яка зареєструвалася під ніком "User1122". В кінці вересня поточного року клієнтка ПриватБанку спробувала зняти 4000 гривень в одному з банкоматів фінустанови. Але пристрій гроші не видав, оскільки в ньому закінчилася готівка. Жінка забрала свою банківську картку і зняла кошти в іншому банкоматі. Яке ж було її здивування, коли вона з'ясувала, що з її рахунку було списано 4000 гривень в першому банкоматі.
"Відразу ж звернулася в онлайн чат, описала всю суть ситуації. Вони створили заявку і сказали чекати. Вчора отримала відповідь, що вони не виявили надлишок коштів, відповідно типу я отримала кошти. Я знову звернулася в онлайн чат, і вказала, що там не може бути надлишок коштів, так як помилка була саме, що закінчилися кошти. Вони знову щось перевірили, і збою не виявлено, відповідно відмовляють мені в поверненні моїх 4000 грн", - описала свої марні спроби домогтися від ПриватБанку повернення грошей" User1122 " .
Служба підтримки ПриватБанку пообіцяла у всьому розібратися і повернути кошти на карту клієнтці.
Графіки відключень електроенергії триватимуть всю зиму, за оптимістичним прогнозом - припиняться на початку квітня. Про це в етері "Еспресо" розповів голова Ради Української асоціації відновлюваної енергетики Станіслав Ігнатьєв, передають Патріоти Укра...
Графіки відключень електроенергії для населення не стануть довшими, коли на вулиці стане холодніше, оскільки зросте не тільки споживання, але й величина навантаження під відключення, Патріоти України з посиланням на заяву керівника НЕК "Укренерго" Віт...