Якщо не нараховуються кошти "Національного кешбеку" на картку: У Дії розповіли про основні причини

Українцям можуть не нараховуватись виплати "Нацкешбеку" через непідключене касове обладнання, незареєстрований товар, відсутність продавця у реєстрі або технічні збої. Щоб уникнути проблем, перед покупкою варто перевіряти товари через сайт або сканер у застосунку Дія. Про це пише Дія. Програма "Національний кешбек" передбачає повернення 10% від вартості українських товарів, що купуються у магазинах, які беруть участь у програмі, передають Патріоти України.

Проте деякі українці стикаються з тим, що кешбек або не надходить на рахунок, або затримується на невизначений час. Це викликає питання щодо коректності роботи системи та можливих причин таких ситуацій.

Фахівці порталу пояснюють, що причини ненарахування кешбеку можуть бути різними. Найпоширенішою є те, що магазин, де була здійснена покупка, не підключив касове обладнання до програми. Це означає, що навіть якщо товар відповідає умовам програми, покупка просто не фіксується в системі "Нацкешбеку", і відповідно, виплата не здійснюється.

Ще однією важливою причиною є відсутність товару у реєстрі програми. Важливо розуміти, що навіть якщо на упаковці є позначка "Зроблено в Україні", це не гарантує автоматичної участі товару у програмі. Щоб перевірити, чи входить продукт у список, користувачі можуть скористатися офіційним сайтом "Нацкешбеку" або функцією сканування штрих-коду в застосунку Дія.

Крім того, кешбек може не нараховуватися, якщо магазин або продавець не зареєстровані у програмі. Це поширена проблема, оскільки деякі торгові точки або онлайн-магазини, навіть реалізуючи українські товари, не долучилися до "Нацкешбеку". Перед покупкою варто перевірити, чи є продавець у переліку офіційних учасників програми – це можна зробити через спеціальний реєстр на сайті Дії.

Ще одна можлива причина – технічні збої в роботі касового обладнання або платіжного терміналу. Якщо під час оплати виникли проблеми зі зчитуванням товару або реєстрацією транзакції, система може не зафіксувати покупку як таку, що відповідає умовам програми. У такому випадку рекомендується звернутися до служби підтримки магазину або представників "Нацкешбеку", щоб перевірити статус транзакції та, за можливості, виправити ситуацію.

Попри всі ці нюанси, програма "Нацкешбеку" продовжує працювати, а механізми її функціонування поступово вдосконалюються. Українцям радять завжди перевіряти відповідність товарів програмі, стежити за тим, чи підключений магазин до "Нацкешбеку", а також уважно слідкувати за можливими збоями в роботі системи.

Українці з середньою зарплатою не отримають навіть середню пенсію: Яким буде розмір майбутніх виплат

п’ятниця, 18 липень 2025, 17:44

В Україні за чинними правилами з 35 роками стажу та середньою зарплатою можна розраховувати на пенсію, розмір якої буде меншим за середню. При цьому, щоб отримувати пенсію в 10 тис. грн, необхідно платити внески із зарплати в 38,3 тис. грн. Про це йдет...

Пенсія і соцдопомога: Українцям пояснили, чи зміниться сума виплат у серпні

п’ятниця, 18 липень 2025, 16:44

В Україні нещодавно змінили правила оформлення соціальної допомоги. У зв'язку з тим, що Пенсійний фонд України (ПФУ) тепер має функцію призначення та виплати соціальних допомог, будуть проведені перевірки всіх отримувачів допомоги, передають Патріоти У...