Якщо не нараховуються кошти "Національного кешбеку" на картку: У Дії розповіли про основні причини

Українцям можуть не нараховуватись виплати "Нацкешбеку" через непідключене касове обладнання, незареєстрований товар, відсутність продавця у реєстрі або технічні збої. Щоб уникнути проблем, перед покупкою варто перевіряти товари через сайт або сканер у застосунку Дія. Про це пише Дія. Програма "Національний кешбек" передбачає повернення 10% від вартості українських товарів, що купуються у магазинах, які беруть участь у програмі, передають Патріоти України.

Проте деякі українці стикаються з тим, що кешбек або не надходить на рахунок, або затримується на невизначений час. Це викликає питання щодо коректності роботи системи та можливих причин таких ситуацій.

Фахівці порталу пояснюють, що причини ненарахування кешбеку можуть бути різними. Найпоширенішою є те, що магазин, де була здійснена покупка, не підключив касове обладнання до програми. Це означає, що навіть якщо товар відповідає умовам програми, покупка просто не фіксується в системі "Нацкешбеку", і відповідно, виплата не здійснюється.

Ще однією важливою причиною є відсутність товару у реєстрі програми. Важливо розуміти, що навіть якщо на упаковці є позначка "Зроблено в Україні", це не гарантує автоматичної участі товару у програмі. Щоб перевірити, чи входить продукт у список, користувачі можуть скористатися офіційним сайтом "Нацкешбеку" або функцією сканування штрих-коду в застосунку Дія.

Крім того, кешбек може не нараховуватися, якщо магазин або продавець не зареєстровані у програмі. Це поширена проблема, оскільки деякі торгові точки або онлайн-магазини, навіть реалізуючи українські товари, не долучилися до "Нацкешбеку". Перед покупкою варто перевірити, чи є продавець у переліку офіційних учасників програми – це можна зробити через спеціальний реєстр на сайті Дії.

Ще одна можлива причина – технічні збої в роботі касового обладнання або платіжного терміналу. Якщо під час оплати виникли проблеми зі зчитуванням товару або реєстрацією транзакції, система може не зафіксувати покупку як таку, що відповідає умовам програми. У такому випадку рекомендується звернутися до служби підтримки магазину або представників "Нацкешбеку", щоб перевірити статус транзакції та, за можливості, виправити ситуацію.

Попри всі ці нюанси, програма "Нацкешбеку" продовжує працювати, а механізми її функціонування поступово вдосконалюються. Українцям радять завжди перевіряти відповідність товарів програмі, стежити за тим, чи підключений магазин до "Нацкешбеку", а також уважно слідкувати за можливими збоями в роботі системи.

"Занадто ризиковані інвестиції": Бізнесмен пояснив, чому не варто вкладати кошти в нерухомість

четвер, 20 лютий 2025, 22:02

Міжнародний консультант у сфері корпоративних фінансів, викладач Единбурзької бізнес-школи Іван Компан вважає інвестиції в українську нерухомість невигідними та надто ризикованими. Він наголошує, що прибутковість від таких вкладень низька, а сам ринок ...

Удар по кишені! Vodafone суттєво змінить умови тарифів з 1 березня - список назв

четвер, 20 лютий 2025, 18:39

Мобільний оператор Vodafone анонсував підвищення вартості низки своїх контрактних тарифів – зокрема, Red Start, Red Pro, ULTRA тощо. Здорожчання відбудеться 1 березня та складе 50-100 грн, передають Патріоти України. Про це повідомили у самому оператор...