Хіти тижня. "Антонов" створює новий літак, застосовуючи 3D-друк

Технологія покликана зменшити собівартість, прискорити збірку літака та підвищити надійність крилатої машини

В новому проекті військово-транспортного літака Ан 132 інженери з самого початку заклали в конструкцію більше 10 найменувань деталей виготовлених за адитивною технологією (3D-друку), зазначають Патріоти України.

Завдяки високій швидкості виробництва, було виконано кілька модифікацій деталей для отримання оптимального результату. Весь процес виробництва був виконаний в кооперації з українськими підприємствам і інженерами компанії Prostir 3D. Кінцеві деталі були виготовлені з матеріалу Ultem 9085 на адитивній системі Fortus 450.


Аерокосмічна промисловість була колискою 3D-друку, починаючи з швидкого створення прототипів, технологічної оснастки, та виготовлення кінцевих деталей.

Новатором впровадження адитивних технологій в авіаційній промисловості вважається компанія AIRBUS, яка 2013 році на авіашоу Le Bourget представила лайнер A350 XWB. Літак складався з понад 1000 найменувань деталей виготовлених за адитивною технологію.

Кабіна літака Ан-178

Через 2 роки в небо Le Bourget піднявся військово-транспортний літак АН 178. Це перша українська машина, яка отримала деталі виготовлені із застосуванням 3D друку. Проектування і будівництво літака було виконано в рекордні короткі терміни завдяки застосуванню цифрових технологій.

Час вимагав нестандартних новаторських рішень. Необхідно було оперативно виготовити геометрично складні деталі кабіни пілота, які б ідеально інтегрувались в корпус планера. На допомогу прийшли адитивні технології. Всі конструктивні елементи були отримані методом 3D друку з сучасного матеріалу Ultem 9085 на адитивній системі Fortus 900, виробництва компанії Stratasys. Результат був досягнутий завдяки тісній кооперації інженерів КБ Антонов з фахівцями української компанії Prostir 3D.

Повітропровод для кабіни літака Ан-178, що виготовлено за допомогою технології 3D друку

Наразі провідними аерокосмічними компаніями ведуться перспективні роботи по виготовленню конструкційних деталей фюзеляжу, салону літака, кабіни екіпажу, зовнішніх елементів авіаційного двигуна з застосування адитивних технологій. На зміну традиційному металу приходять сучасні високотехнологічні матеріали, сімейства Ultem та Antero. Виробники обладнання пропонують нові рішення та розширюють функціональні можливості адитивних систем. Висновком э те, що 3D технології дають можливість авіабудівникам знизити витрати на виробництво, поліпшити характеристики літаків, спростити процес їх кастомізації під потреби замовників


Хіти тижня. "Ніж у спину": Польща прийняла кардинальне рішення щодо російського газу

п’ятниця, 22 листопад 2019, 13:00

Нафтогазова компанія Польщі PGNiG отримала необхідні корпоративні рішення і заявила російському "Газпрому" та "Газпрому експорт", що не буде купувати у них газ після 2022 року. Контракт уклали 25 вересня 1996 року. Про рішення його припинити повідомили...

З МВФ вже узгодили? Що таке "страхова" ціна на газ та кому може бути вигідною

п’ятниця, 22 листопад 2019, 11:45

Після зміни тарифів на розподіл і транспортування, вартість газу для кінцевого споживача за «страховою» ціною не перевищить показник I кварталу 2019 року. З 1 січня 2020 року в Україні планують ввести так звану «cтрахову» ціну газу, що реалізується «На...