
Українці у 2021-му повинні заплатити податки за свої машини в тому разі, якщо їх вартість становить не менш ніж 375 мінімалок (2,2 млн грн) і які не перевищують віку 5 років. Про це йдеться в 267-й статті Податкового кодексу України. Вартість машин оцінює Міністерство розвитку економіки, передають Патріоти України.
На сайті відомства публікують повний список автомобілів, за які потрібно заплатити податок. Зараз таких близько 213 моделей. "Податкові повідомлення-рішення про сплату суми/суми податку і відповідні платіжні реквізити надсилаються платнику податків контролюючим органом у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня року базового податкового рік", – йдеться в Податковому кодексі.
Якщо ж не заплатити протягом 60 днів, сума податку буде рости. Якщо заплатити в перші 90 днів – плюс 10% до штрафу, після 90 днів – 20%. Крім того, автомобіль або інше майно можуть заарештувати (так звана податкова застава).
Користуватися машиною можна і в заставі, але продати або подарувати її не вийде. Ба більше, податківці мають право стягнути автомобіль, продати його, з отриманої суми отримати платіж, а решту повернути вже колишньому власнику автомобіля. Правда, така ситуація – велика рідкість. Найчастіше боржники після податкової застави відразу ж платять за рахунками.
Частина українських пенсіонерів може отримувати до пенсії одразу кілька доплат. Але не всі виплати додаються одна до одної - іноді доведеться обрати лише одну, передають Патріоти України з посиланням на Пенсійний фонд України. У Пенсійному фонді наголо...
Танкер із, ймовірно, першою партією російського дизеля, експорт якого напередодні дозволив Дональд Трамп, наближається до східного узбережжя США. Про це повідомила аналітикиня Мішель Візе Бокманн з посиланням на дані аналітичної компанії Vortexa. За її...