
Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi провів двогодинну презентацію своєї “дорожньої карти” до 2030 року. Для появи цих нових електромобілів, автовиробники інвестують загалом 23 мільярди євро у їх розробку протягом наступних п’яти років, зазначають Патріоти України.
П’ять платформ ляжуть в основу 90% з 35 нових моделей електромобілів і включатимуть CMF-AEV (Dacia Spring), Kei-EV (для субкомпактних автомобілів), LCV-EV (Renault Kangoo, Nissan Townstar), CMF-BEV (Renault 5, Renault 4ever SUV та LCV, хот-хетч Alpine, наступник Nissan Micra) та CMF-EV (Nissan Ariya, Renault Megane E-Tech). Остання платформа також послужить основою для більш ніж 15 моделей електромобілів сегментів C і D до 2030 року.
Mitsubishi планує посилити свою присутність в Європі, додавши дві нові моделі до лінійки, на основі бестселерів Renault. Серед них буде нове покоління Mitsubishi ASX, яке може запозичити платформу у Renault Captur і Nissan Juke.


Nissan обіцяє вивести на ринок 23 електрифіковані моделі до 2030 року, однак не уточнює, які з них будуть повністю електричними. Представники компанії розкрили, що наступне покоління моделі Micra буде повністю електричною моделлю на платформі CMF-BEV. Його розробку веде сама компанія Nissan, але виробництво налагодять у Франції на заводі Renault, де також збиратимуть Renault 5. Також у Nissan повинен з’явитись повністю електричний кросовер (не Ariya), який прийде на зміну хетчбеку Leaf.
Renault вже анонсувала свою майбутню електричну лінійку в червні 2021 року, тому жодних анонсів нових моделей від французького бренду не відбулось. Ми вже знаємо, що Renault 5 повинен стати на конвеєр до кінця 2022 року, а позашляховик Renault 4ever і його комерційна версія повинні з’явитись у 2024 році.
Починаючи з жовтня в Україні почала зростати ціна на хліб, що викликано об'єктивними причинами. З початку місяця основна їжа українців зросла в ціні приблизно на 2 гривні й ще стільки ж може додати у листопаді та грудні, передають Патріоти України. Так...
Єдина угорська нафтопереробна компанія Mol заявила, що може замістити до 80% постачання російської нафти паливом з інших джерел, повідомляє агентство Bloomberg. Mol володіє нафтопереробними заводами не лише в Угорщині, а й у Словаччині - двох державах,...