Такий джип мало хто бачив.

Як виявилося, Нива - не є першим радянським джипом, а ось найпершим позашляховиком в Союзі став "Москвич-415", але до серійного виробництва він так і не дійшов, передають Патріоти України.
Звичайно ж, коли мова заходить про радянський позашляховик, то багато хто відразу згадує "Ниву" або ж УАЗ. Але, мало хто знає, що "Москвич" також хотів для громадян Радянського Союзу випустити свій позашляховик, але ця розробка так і залишилася в єдиному екземплярі, яку викупив реставратор з Калузької області.
А розробляти цей "Джип" стали ще в далекому 1957 році, за основу розробники взяли модель "Москвич-416". Конструктори вирішили поліпшити свою нову модель, так як у "416-го" був доволі жорсткий дах, несправна коробка передач та й шумоізоляція салону відсутня геть.

Конструктори хотіли розробити повністю новий позашляховик, який за частиною дизайну вже сильно був схожий на концепти від Willys, тому його і стали називати радянський "Джип".
Отже, які ж були відмінності "415-го" від його попередника "416-го"? У моделі "Москвич-415" був відкритий верх, в салоні було два сидіння для водія і пасажира, також були і відкидні лавки в задній частині автомобіля для пасажирів.
Під капотом "Джипа" переховувався двигун, який розробники запозичили у моделі "Москвич-407". Обсяг движка становив 1,3-літра, а потужність мотора була 45 "коней". Цей двигун прекрасно працював в парі з 4-х ступінчастою "механікою" і двосекційною роздавальною коробкою.
2025 року в Україні підвищення пенсій торкнеться лише тих, хто досяг встановленого вікового порогу. Йдеться про доплати за вік, на які може претендувати більшість пенсіонерів. Граничний розмір такої надбавки становить 570 гривень. Про це пише видання O...
Мінімальна пенсія в Україні має бути 4 тис. грн, середня – в межах 12-13 тис. грн, але останню ми не можемо собі дозволити. Про це в інтерв'ю "Новини.LIVE" 4 липня сказав голова комітету Верховної Ради України з фінансів, податкової та митної політики,...