Такий джип мало хто бачив.
Як виявилося, Нива - не є першим радянським джипом, а ось найпершим позашляховиком в Союзі став "Москвич-415", але до серійного виробництва він так і не дійшов, передають Патріоти України.
Звичайно ж, коли мова заходить про радянський позашляховик, то багато хто відразу згадує "Ниву" або ж УАЗ. Але, мало хто знає, що "Москвич" також хотів для громадян Радянського Союзу випустити свій позашляховик, але ця розробка так і залишилася в єдиному екземплярі, яку викупив реставратор з Калузької області.
А розробляти цей "Джип" стали ще в далекому 1957 році, за основу розробники взяли модель "Москвич-416". Конструктори вирішили поліпшити свою нову модель, так як у "416-го" був доволі жорсткий дах, несправна коробка передач та й шумоізоляція салону відсутня геть.
Конструктори хотіли розробити повністю новий позашляховик, який за частиною дизайну вже сильно був схожий на концепти від Willys, тому його і стали називати радянський "Джип".
Отже, які ж були відмінності "415-го" від його попередника "416-го"? У моделі "Москвич-415" був відкритий верх, в салоні було два сидіння для водія і пасажира, також були і відкидні лавки в задній частині автомобіля для пасажирів.
Під капотом "Джипа" переховувався двигун, який розробники запозичили у моделі "Москвич-407". Обсяг движка становив 1,3-літра, а потужність мотора була 45 "коней". Цей двигун прекрасно працював в парі з 4-х ступінчастою "механікою" і двосекційною роздавальною коробкою.
Ворог вже має низку "серій" своїх ірансько-російський далекобійних ударних дронів "Шахед", а під час чергової терористичної ракетно-дронової атаки силами нашої протиповітряної оборони було збито дрон із новим маркуванням, фото уламка цього дрона Defen...
Після серії скандалів навколо МСЕК та інших корумпованих інстанцій стало відомо, що багато хто з прокурорів та інших чиновників настільки знахабніли, що почали «виходити на пенсію», ледь почавши працювати. При цьому вони назначали собі непомірно високі...