Хіти тижня. Володимир Зеленський відверто бреше про програму "Великого будівництва", присвоюючи результати попередніх урядів і місцевої влади

Розслідування на телеканалі “Прямий“

Попри те, що в Україні зникли повідомлення про відкриття нових садочків і шкіл, вкрай поодинокі повідомлення про відкриття нових сільських амбулаторій, перше за роки незалежності наймасштабніше будівництво #184общаги для українських військових стало на паузу, Володимир Зеленський і його команда гучно заявляють про свій проєкт під назвою “Велике будівництво”.

Що ж насправді ховається за цією назвою, розбирались у програмі Watchdogs.Розслідування на телеканалі “Прямий“.

Володимир Зеленський відверто бреше про програму “Великого будівництва”, присвоюючи результати попередніх урядів і місцевої влади. Окрім того, він лише імітує діяльність глави держави, насправді беручи в участь у прикритті проблемних компаній, які таким чином отримують підтримку і захист від правоохоронців.

Квартири-привиди від Зеленського і недобросовісного забудовника

Після вибуху 21 червня у багатоповерхівці на столичних Позняках, кілька днів ЗМІ розповсюдили сюжети, в яких Зеленський передає КЛЮЧІ від нового житла 12 потерпілим.

Президент поспіхом вручає 12 людям пакетики. Супровід гаранта запевняє – це 12 квартир від компанії “КСМ груп” в житловому комплексі “Кришталеві джерела”.

На зустріч з постраждалими родинами прийшов і представник забудовника. І на головне питання – а що, власне із правом власності, – дуже розмита відповідь.

Людям пафосно вручали не ключі від житла, як заявив офіс президента, не право власності і навіть не договір дарування. Під склом у дерев’яній рамці було просто свідоцтво на отримання квартири.

Журналісти Watchdogs роздивились цей подарунок в деталях і для певності показали його юристам.

“З юридичної точки зору – даний документ не є правовстановлюючим. Він не дає особі право власності на вказану квартиру. Він не підтверджує ні майнові права або будь-що на цю квартиру”, – заявив правозахисник Денис Дьомін.

Так званий президентський сертифікат на квартири завірений печаткою фінансової компанії “Прайм”. І тут, схоже, Офіс Президента вляпався ще в одну цікаву історію. Кримінальну.

20 липня. Голосіївський суд арештував три земельні ділянки, які були незаконно передані під ЖК “Кришталеві джерела”. Реєстр судових рішень свідчить, що компанія-забудовник ухилилась від сплати податків на понад 5 мільйонів гривень. Тут же незаконна забудова і підроблені документи. А ще тут є інвестори, які вже майже 5 років шукають правду і власні вкладені гроші.

Вручити папірці замість ключів та реальних квартир і транслювати це в прямому ефірі.

Компанія, яка так “щедро” подарувала ці квартири, має проблеми з законом, має проблеми з колишніми інвесторами, не може чітко сказати як будуть оформлювати квартири. Натомість має один величезний бонус – прихильність президента.

Велике будівництво чи Велика добудова?

4 липня Зеленський освятив своїм візитом місто Южне на Одещині, де відкрив стадіон.

“Найголовніше, щоб ми завершували все, що ми обіцяємо”, – заявив тоді Зеленський

Втім, ані Зеленський, ані його уряд не мають жодного відношення до будівництва цього об’єкту.

“Ми не знали, що буде таке Велике будівництво держави, за чиєю ініціативою. Це була ініціатива наша. І ми його самі будували, і будували за свої кошти”, – заявив міський голова міста Южне Володимир Новацький.

Тендер на будівництво, яким так вихвалявся президент, провели у листопад 2018-го. Завершити все мали 20-го грудня 2019-го року. А будувати стадіон почали у 2017-му, здати мали ще в грудні 2019-го, але продовжили строки до кінця 2020-го року.

Весь цей час Зеленський ніяк на це не впливав, він у цей час глузував із майбутніх колег зі сцени

І от, влада змінилася, і лише на початку 20-го в абетці зеленої влади з’являється… “Велике будівництво”.

Як свідчать відкриті дані, у програму включали лише ті об’єкти, які починали попередники Зеленського.

Ви зрозуміли весь рівень маразму? Стадіон готовий на 70%, почав будуватися у 2017-му році, до його будівництва Президент не має взагалі ніякого стосунку і впливати на виділення коштів аж ніяк не міг. Просто фізично. Втім піаритися на ньому, і десять разів повторювати “наш проєкт, наша ініціатива” аж ніяк не гребує. За логікою, він би мав приїхати хіба що подякувати громаді, що вони все це ініціювали і зробили за власний кошт. Але хто звертає увагу на такі дрібнички, коли на кону – “велике” будівництво.

Та ж сама історія з дитячим садком в Ірпені, який легко знайти на мапі Великого будівництва.

От тільки навіть поверхневий пошук одразу видає, що до цього проєкту він не має жодного відношення

Садочок будують вже п’ять років. До нього мав відношення і уряд Володимира Гройсмана. Зрештою його добудови зрештою домоглося місто.

Ось цей самий садочок в Ірпені. Натискаємо на сайт “Великого будівництва” – фінансування з держбюджету на нього – нуль, прямо на сайті про це вказано. Тож якщо починали його за попередньої влади, фінансували за місцеві кошти і нічого не додали з держбюджету тепер – то де тут це “Велике будівництво”?

Всі види робіт покладені були на плечі місцевої влади. Зараз він готовий, мабуть, на 95%, ще 5% доробляють – це і є “Велике будівництво”, на 5%.

Ну що, команді піарників Зеленського можна поставити 5 балів за вміння вчасно “примазатися” до вже майже завершених проєктів.

Танкер Delfi під Одесою від Курченка

В той самий день, як Зеленський відкривав отой стадіон в Южному, він поплив розібратися із танкером Delfi. Мовляв, як так – минув майже рік, затонуле судно лежить на пляжі, і ніхто його не може підняти. Зеленський зробив усе по стандарту: зняв відео для Facebook і повелів прибрати танкер до 20 липня.

За морським правом, після кораблетрощі судновласник має шість місяців, аби розпочати підйом судна. Навіть затонуле судно лишається чиєюсь власністю, її не можна чіпати. У Delfi судновласник надзвичайно цікавий.

Судно під прапором Молдови, належить лондонській компанії. Підіймає його приватна одеська фірма. До чого тут президент Зеленський? Взагалі ні до чого. Екскурсія президента до затонулого танкера не мала жодного практичного смислу. Хоча ні, мета таки була – записати черговий “відосик”.

Підняти Delfi 20 липня, як вимагав Зеленський, не вийшло. І… нічого не сталося. Роботи спокійно продовжилися і тривають. Новий орієнтовний термін – початок серпня.

До представника судновласника у Зеленського жодних питань немає. А хто ж судновласник? В офіційному звіті про розслідування аварії вказано, що Delfi належить британській компанії “Містер Дрейк ПіСі”. А ця компанія належить офшорці з Маршаллових островів – “Телін менеджмент”. Офшорка анонімна, тож слід обривається. Зайдемо з іншого боку. На відео із Зеленським ми можемо бачити такого собі Юрія Голікова. Він виступає як представник судновласника на всіх переговорах щодо підйому танкера. Від чийого імені він виступає? Зустрічатися з журналістами Голіков відмовляється навідріз

Але хоча Голіков і відмовився зустрітися, у розмові з журналістом Watchdogs він підтвердив інформацію, яка раніше гуляла тільки в інтернеті. Реальним власником Delfi є колишній депутат Миколаївської обласної ради від “Партії регіонів” Олег Ковтунов.

Компанії Олега Ковтунова і безпосередньо танкер Delfi фігурували в кримінальній історії – одеська поліція вважала, що вони брали участь у контрабандних операціях групи Курченка. Одного з олігархів часів Януковича, який заробив мільярдні статки буквально за пару років – саме на контрабанді пального. Що робив Delfi у 2019 в Одеській затоці? Імовірно, працював як плавуча бензоколонка, звісно ж нелегально.

Зараз під слідством лише капітан Delfi – за те, що нібито порушив правила судноплавства. Після того, як танкер викинуло на берег і стало зрозуміло, що він міг працювати в Одеській затоці лише як нелегальна бензоколонка, ніякі голови не полетіли.

Але Зеленського це не цікавило. Він приплив до судна, тупнув ніжкою і наказав до 20 липня корабель прибрати! Як вони там люблять казати? “Узяв під особистий контроль. Тільки от далі чомусь виходить, що все, що береться під особистий контроль президента – системно провалюється.

Виходить так, що Володимир Зеленський, який гучно дорікав попередній команді за погані дороги, зараз не гребує присвоювати їхні досягнення собі.

Так, 24 липня на дорозі Київ-Харків-Довжанський відкрили першу чергу дороги в обхід Полтави. Це один з наймасштабніших інфраструктурних об’єктів цього року. Загальна протяжність дороги становить 5,5 км.



Далі буде…


Джерело

Опублікував: Андрій Савчук

Фальшивки продають через інтернет, далі вкидають через торгівельні точки: Як українцям вберегтися від підробних купюр

четвер, 26 листопад 2020, 19:22

Українцям роздають фальшивки: де і як уберегтися. В Україні фальшиві гроші продають через інтернет, а після поширюють в торгових точках. Щоб не отримати підробку, експерти радять переходити на розрахунки картками й розплачуватися дрібними купюрами, заз...

Де гроші, Зе? Дефіцит держбюджету у жовтні становить понад 30 мільярдів

четвер, 26 листопад 2020, 16:22

За жовтень держбюджет звели з дефіцитом у 30,4 мільярда гривень, загальний дефіцит - 112,2 мільярда. Про це повідомляє Держказначейство, передають Патріоти України. Витрати держбюджету за січень - жовтень становлять понад 950 мільярдів гривень (73% пла...