"Пріоритизація щодо видаткової частини, щодо капітальних інвестицій, скорочення обсягів та закупівля виключно необхідних речей, щоб "Укрзалізниця" могла їхати", - озвучив міністр коло завдань для нового керівника.
Криклій пояснив, що т.в.о. глави УЗ Желько Марчека звільнили, тому що його обіцянки розійшлися з дійсністю.
"Під час карантину дуже багато помилок було ... Дуже дивні речі ухвалювалися, в тому числі кадрові рішення, де призначалися люди без досвіду і з потенційними конфліктами інтересів на деякі важливі посади. Все це викликало у наглядової ради дуже велике занепокоєння і бажання змінити главу", - сказав міністр.
Технічний дефолт - це невиконання позичальником додаткових умов кредитної угоди. Він не означає банкрутство компанії або неможливість виплачувати зобов'язання з кредитів.
Кабінет міністрів 15 квітня звільнив Желько Марчека з посади в.о. голови "Укрзалізниці". Його обов'язки тимчасово виконує Іван Юрик. Сам пан Марчек з 5 лютого 2020 зі згоди того ж Криклія виконував обов'язки тимчасовий голова правління Укрзалізниці. До того міністр Зеленського приклав чимало зусиль, щоб розірвати контракт з головою УЗ Євгеном Кравцовим. Отже кадри вирішують усе.
Впровадження програми компенсації частини оплати за товари та послуги дозволить Державній податковій службі України відслідковувати транзакції громадян. Народний депутат від фракції "Голос" Ярослав Железняк заявив про це 29 квітня. "Нам вже не вистачає...
Про курс російського рубля, як про ринковий результат, говорити безглуздо, оскільки у країні-агресорці він регулюється державою. Про це заявив доктор економічних наук, експрофесор Вищої школи економіки в Москві Ігор Ліпсіц в інтерв’ю "Главкому", переда...