"Морозні справи": Українські порти показують приріст експортних і транзитних перевезень у рефрижераторних контейнерах

Яким видався звітний період в сфері перевезень в рефрижераторах (контейнери з контролем t режиму)?

Імпорт, експорт або поставка в сусіднє місто — і все це логістика, яка дозволяє забезпечити людей як продуктами і ліками, обладнанням і одягом, так і гаджетами і іншими ресурсами. Нелегкий 2020-й вплинув на всі сфери бізнесу, в тому числі і на порядок поставок. Яким видався звітний період в сфері перевезень в рефрижераторах (контейнери з контролем t режиму)? І що показують цифри експорту таких транспортувань розповів Андрій Кузьмін, комерційний директор компанії KTL Ukraine Діловій Столиці, передають Патріоти України.

- Андрій, про що говорять показники перевезень звітного періоду?

- 26,6 млрд доларів США — таким виявився експорт українських товарів за 7 місяців 2020 року. Імпорт же товарів в Україну на 28,7 млрд зеленої валюти. І це більше 2 млрд доларів негативного сальдо зовнішньої торгівлі нашої країни. Проте цифри за аналогічний період 2019 року показують, що різниця між експортом та імпортом була ще в два рази більше. Упевнений, подібне скорочення сальдо зовнішньої торгівлі — сукупність кількох причин. Розглянемо ситуацію з рефрижераторними перевезеннями за 7 місяців 2020 року:

На прикладі основних напрямків бачимо непоганий приріст експорту української продукції. Курка, яйце і молочні продукти — найбільш експортовані категорії товарів.

- Чи могли б ви назвати основні причини таких показників?

- Їх декілька. Наприклад, нові ринки. Для української курки кордони відкрили Японія, Сінгапур, Малайзія, Таїланд. Український виробник по яйцю вийшов на ринок Гонконгу. Відновив прийом цього товару Ізраїль. Вимушені обмеження поставок: заборона на ввезення через епідемію пташиного грипу в країні виробника. Політична ситуація в світі (відносини між США і Китаєм, політичні хвилювання в інших країнах), зміни можливостей транзиту, ситуація з COVID-19 і ін. Пункти, які зачепили всі бізнес-сфери всього світу.

 Андрій Кузьмін

- З чим експедитори зіткнулися за цей період?

- Багато країн, куди Україна постачає продукти харчування, дуже довго виходять з локдауна. Такі як Азербайджан, Саудівська Аравія і інші країни Кавказу та Близького Сходу тільки недавно почали попускати навіть внутрішні обмеження.

Росія закрила через себе транзит з України ряду продуктів з 4 вересня 2020 року. Тепер все, що перевозили автотранспортом або з/д, буде транспортуватися контейнерами через порти Грузії на Азербайджан і далі на країни Середньої Азії. Нам довелося в терміновому порядку розробляти нові маршрути. Зараз KTL Ukraine організовує транспортування і контейнерами морем, і рефрижераторними поїздами. У світі ввели додаткову сертифікацію по COVID-19. І хоча це не пряме завдання експедиторів, тому що всі довідки і сертифікати роблять постачальники, проте питання документів — номер 1 і для логістів. І тут я готовий відзначити колосальну відповідальність і надійність виробників — наших партнерів. Ніколи і ні за яких обставин наші клієнти нас не підводили. Вони не тільки надають продукти відмінної якості, тим самим заявляючи бренд України на ринку, але і ідеально упаковані і задокументовані.

- Кажуть: «Те, що нас не вбиває, робить сильнішими. І разом з тим ми починаємо бачити нові горизонти». Спрацювало це в вашій сфері?

- Однозначно так. Є правила життя: або пояснити, чому не вийшло, або шукати рішення. І наша команда однозначно за другий варіант. Наприклад, через пандемію в сезон 2020 року з'явився ряд складнощів в транспортуванні ягід: нестача рейсів, перевантаження холодильних приміщень в аеропортах, збільшення транзитного часу, зміна упаковки та інше. Команда KTL Ukraine проаналізувала і підготувала все для старту сезону експорту лохини. Ми знайшли ідеальну упаковку, вибрали оптимальний маршрут для скорочення витрат і транзитного часу. В цьому році ми експортували рекордну кількість лохини — понад 37 тонн. У нових обсягах лохина була доставлена в Дубаї, Сінгапур, Малайзію.

- Як ви думаєте, якими показниками закінчиться цей рік?

- Аналітика в умовах «яким буде наступний етап COVID-19» дуже непередбачувана. Прорахувати, що чекає економіку, навіть країнам-гігантам буде дуже складно. Попереду не найлегший період для всіх. І тут уже важлива наша поведінка. Не жити за принципом «завмерти» — це відбувається не зі мною — і просто упускати час. Але ж важливо тут і зараз вирішувати питання: сьогодні, завтра і бажано на пару тижнів вперед. І тут не про паніку «бігти, кричати і ховатися», а про аналіз, реакцію і плани. Будь-яке завдання обов'язково має рішення. І впевненість в цьому потрібно вкладати в свої дії і тактику, а не складати руки.

-------------

KTL Ukraine займає лідируючі позиції з перевезення вантажу в контейнерах з температурним режимом. Сім років на ринку. Робота на експорт і імпорт. Тисячі партнерів по всьому світу. Авіа-, з/д, авто- та морські перевезення, брокерський сервіс, організація складування і перевалки вантажів, фрахтування суден різного типу. Близько 18 тисяч контейнерів на рік.

KTL Ukraine є членом таких міжнародних мереж, як Easy Fresh Network, WCA, MPL, Kinay Network, FFN, і агент Cargo Partner в Україні.

Дуров заявив, що Telegram заблокує деякі канали виключно для користувачів з України

середа, 24 квітень 2024, 23:02

Telegram отримав від Apple повідомлення з вимогою заблокувати певні канали для користувачів з України. Команда месенджера погодилася їх виконати, передають Патріоти України. Засновник Telegram Павло Дуров нагадав, що пропонував обмежити російські та ук...

Хотів зняти 250 євро, але щось пішло не так: Український держбанк знімає з клієнтів плату за подвійну конвертацію при знятті готівки

середа, 24 квітень 2024, 21:52

Державний Sense bank став об'єктом критики через неправомірну конвертацію коштів при знятті готівки за кордоном через банкомат. Банк пояснив процес проведення операцій в іншій валюті та запропонував клієнтові розглянути можливість користування валютним...