- Андрій, про що говорять показники перевезень звітного періоду?
- 26,6 млрд доларів США — таким виявився експорт українських товарів за 7 місяців 2020 року. Імпорт же товарів в Україну на 28,7 млрд зеленої валюти. І це більше 2 млрд доларів негативного сальдо зовнішньої торгівлі нашої країни. Проте цифри за аналогічний період 2019 року показують, що різниця між експортом та імпортом була ще в два рази більше. Упевнений, подібне скорочення сальдо зовнішньої торгівлі — сукупність кількох причин. Розглянемо ситуацію з рефрижераторними перевезеннями за 7 місяців 2020 року:
На прикладі основних напрямків бачимо непоганий приріст експорту української продукції. Курка, яйце і молочні продукти — найбільш експортовані категорії товарів.
- Чи могли б ви назвати основні причини таких показників?
- Їх декілька. Наприклад, нові ринки. Для української курки кордони відкрили Японія, Сінгапур, Малайзія, Таїланд. Український виробник по яйцю вийшов на ринок Гонконгу. Відновив прийом цього товару Ізраїль. Вимушені обмеження поставок: заборона на ввезення через епідемію пташиного грипу в країні виробника. Політична ситуація в світі (відносини між США і Китаєм, політичні хвилювання в інших країнах), зміни можливостей транзиту, ситуація з COVID-19 і ін. Пункти, які зачепили всі бізнес-сфери всього світу.
- З чим експедитори зіткнулися за цей період?
- Багато країн, куди Україна постачає продукти харчування, дуже довго виходять з локдауна. Такі як Азербайджан, Саудівська Аравія і інші країни Кавказу та Близького Сходу тільки недавно почали попускати навіть внутрішні обмеження.
Росія закрила через себе транзит з України ряду продуктів з 4 вересня 2020 року. Тепер все, що перевозили автотранспортом або з/д, буде транспортуватися контейнерами через порти Грузії на Азербайджан і далі на країни Середньої Азії. Нам довелося в терміновому порядку розробляти нові маршрути. Зараз KTL Ukraine організовує транспортування і контейнерами морем, і рефрижераторними поїздами. У світі ввели додаткову сертифікацію по COVID-19. І хоча це не пряме завдання експедиторів, тому що всі довідки і сертифікати роблять постачальники, проте питання документів — номер 1 і для логістів. І тут я готовий відзначити колосальну відповідальність і надійність виробників — наших партнерів. Ніколи і ні за яких обставин наші клієнти нас не підводили. Вони не тільки надають продукти відмінної якості, тим самим заявляючи бренд України на ринку, але і ідеально упаковані і задокументовані.
- Кажуть: «Те, що нас не вбиває, робить сильнішими. І разом з тим ми починаємо бачити нові горизонти». Спрацювало це в вашій сфері?
- Однозначно так. Є правила життя: або пояснити, чому не вийшло, або шукати рішення. І наша команда однозначно за другий варіант. Наприклад, через пандемію в сезон 2020 року з'явився ряд складнощів в транспортуванні ягід: нестача рейсів, перевантаження холодильних приміщень в аеропортах, збільшення транзитного часу, зміна упаковки та інше. Команда KTL Ukraine проаналізувала і підготувала все для старту сезону експорту лохини. Ми знайшли ідеальну упаковку, вибрали оптимальний маршрут для скорочення витрат і транзитного часу. В цьому році ми експортували рекордну кількість лохини — понад 37 тонн. У нових обсягах лохина була доставлена в Дубаї, Сінгапур, Малайзію.
- Як ви думаєте, якими показниками закінчиться цей рік?
- Аналітика в умовах «яким буде наступний етап COVID-19» дуже непередбачувана. Прорахувати, що чекає економіку, навіть країнам-гігантам буде дуже складно. Попереду не найлегший період для всіх. І тут уже важлива наша поведінка. Не жити за принципом «завмерти» — це відбувається не зі мною — і просто упускати час. Але ж важливо тут і зараз вирішувати питання: сьогодні, завтра і бажано на пару тижнів вперед. І тут не про паніку «бігти, кричати і ховатися», а про аналіз, реакцію і плани. Будь-яке завдання обов'язково має рішення. І впевненість в цьому потрібно вкладати в свої дії і тактику, а не складати руки.
-------------
KTL Ukraine займає лідируючі позиції з перевезення вантажу в контейнерах з температурним режимом. Сім років на ринку. Робота на експорт і імпорт. Тисячі партнерів по всьому світу. Авіа-, з/д, авто- та морські перевезення, брокерський сервіс, організація складування і перевалки вантажів, фрахтування суден різного типу. Близько 18 тисяч контейнерів на рік.
KTL Ukraine є членом таких міжнародних мереж, як Easy Fresh Network, WCA, MPL, Kinay Network, FFN, і агент Cargo Partner в Україні.
Ворог вже має низку "серій" своїх ірансько-російський далекобійних ударних дронів "Шахед", а під час чергової терористичної ракетно-дронової атаки силами нашої протиповітряної оборони було збито дрон із новим маркуванням, фото уламка цього дрона Defen...
Після серії скандалів навколо МСЕК та інших корумпованих інстанцій стало відомо, що багато хто з прокурорів та інших чиновників настільки знахабніли, що почали «виходити на пенсію», ледь почавши працювати. При цьому вони назначали собі непомірно високі...