Коломойський різними способами намагається переконати владу, щоб націоналізувати авіакомпанію МАУ. Через те, що тільки перед державою у компанії щонайменше 3 мільярди гривень боргу. Тому на міністра інфраструктури України Владислава Криклія є, так звана інформаційна атака. Така стратегія Коломойського, як і інших олігархів, які працюють над капіталізацією власного бізнесу. Він воліє сидіти "на потоках", неважливо, чи це були його власні компанії, чи ті, де він був співвласником з державою. Таку думку в ефірі програми "Що це було?" висловив інвестиційний банкір Сергій Фурса, передають Патріоти України.
Він зазначив, що МАУ мають дуже негативні фінансові результати, навіть будучи монополістом в Україні. "Попри це, у компанії є постійні збитки і їх зрештою хочуть перекласти на українських платників податків", – вважає Фурса.
Експерт також наголосив: "Якщо буде прийняте рішення про націоналізацію МАУ, як це буває з українськими олігархами, які наживаються на держкомпаніях, – націоналізують збитки і приватизують прибутки. Якщо націоналізувати МАУ, то всі збитки понесе держава".
На думку Фурси, така ж історія трапилась і з "Укрнафтою", яка "постійно витрачає шалені гроші наліво", з "Центренерго", яке ще рік тому було прибутковим бізнесом та компанією "Аеросвіт", яка стала банкрутом.
Внутрішньо переміщені особи (ВПО) матимуть можливість отримати від держави одноразову фінансову підтримку. Йдеться про додаткову одноразову виплату у розмірі 2 000 грн до допомоги на проживання переселенцям, які безперервно працювали протягом шестиміся...
У серпні українці купили майже 5,1 тис. старих легкових автомобілів зі США - що на 6% більше, ніж місяцем раніше. Середній вік таких машин склав 5,3 року, а найпопулярнішою моделлю стала TESLA Model Y - цих авто було куплено 812 штуки. В Україні таке м...