Польські перевізники, які страйкують на кордоні з Україною, блокуючи проїзд тисячам вантажівок, раніше працювали у РФ та Білорусі. Про це повідомили в Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України, передають Патріоти України.
Там додали, що страйкує лише одна з чотирьох польських асоціацій перевізників, а уряд країни двічі звертався з проханням зупинити акцію. Зазначається, що страйкери не висували жодних вимог та не зверталися до уряду України.
За даними Асоціації, ситуація на кордоні впливає не лише на експорт виробленої української продукції, але й на майбутні контракти і наповнення бюджету 2024 року. Зазначається, що під загрозою також опинилась участь українських компаній у міжнародних виставках, що є важливою складових продажів власної продукції на світових ринках.
При цьому «найбільш вразливими» є компанії, що відновлювали повністю зруйноване виробництво, оскільки вони ризикують більше не запустити роботу. «Порушення контрактів за термінами поставки і більша собівартість — це наслідки зараз», — сказав Голова Ради Федерації роботодавців України Дмитро Олійник.
З 6 листопада польські перевізники розпочали страйки на кордоні з Україною, заблокувавши три пункти пропуску для проїзду вантажного транспорту. Йдеться про пункти Корчова — Краківець, Гребенне — Рава-Руська та Дорогуськ — Ягодин. Перевізники планують продовжувати страйки до 3 січня.
Станом на ранок середи, 8 листопада, близько тисячі вантажівок чекають на перетин кордону з Польщі в Україну.
Повідомлялося, що перевізники вимагають:
Найнижчі зарплати в Україні на початку року зафіксовані у Чернівецькій, Тернопільській та Хмельницькій областях, де середній рівень становить 17-18 тисяч гривень. Найменше наразі платять у сферах освіти, культури та адміністративної діяльності, де зарп...
На думку аналітиків Інституту війни (ISW) влада Росії проводить інформаційну операцію, аби створити хибне враження, що російська економіка працює добре, хоча численні показники, зокрема й витрати на війну проти України, свідчать про протилежне, передаю...