Клієнтка ПриватБанку поскаржилась на блокування свого рахунку в банку. За її словами, блокування відбувалось після того, як людина, яка робила їй переказ, поскаржилась на шахрайські дії, передають Патріоти України.
Про це клієнтка банку написала в спеціалізованому форумі "Мінфін". "1 квітня мою карту було заблоковано нібито через скаргу людини, яка робила переказ. В службі підтримки сказали, що це на 30 днів після чого карта буде розблокована автоматично. Ну і звісно ж після 30 днів обмеження не було знято з моєї карти", – розповіла клієнтка.
У відповідь співробітники ПриватБанку вибачились та пообіцяли розібратись в ситуації. "Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!" – зазначили співробітники банку.
Як відбувається блокування
Українські банки блокують рахунки через порушення правил фінансового моніторингу. І навіть якщо клієнт не знав, що порушує, банк автоматично перевірить транзакцію та визначить як "ризиковану". Іноді для блокування достатньо обміняти криптовалюту й отримати кошти з рахунку, який раніше використовували шахраї.
Також заблокувати можуть будь-яку "нетипову" операцію: на велику суму з готівкою. Під особливою увагою перебувають і всі суспільно значущі особи. Тому якщо ви, наприклад, народний депутат, просити у вас пояснити, хто переказав вам кошти, банк буде значно частіше.
Особливу увагу слід приділяти таким випадкам:
НБУ наразі підтримує курс долара на рівні 41,5 грн. Девальвація можлива лише наприкінці року. У найближчий час ситуація навряд чи кардинально зміниться. Про це повідомили в інвесткомпанії ICU.передають Патріоти України. Аналітики наголошують, що минуло...
В Одесі відбулося засідання робочої групи міської ради, яка прийняла рішення виплатити додаткові гроші жителям міста, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Про це йдеться у повідомленні на сайті міськради, передають Патріоти України. «На...