Якщо порівняти американські і російські бойові літаки, різниці в маневреності практично не буде, проте виявиться, що в одному американські літаки значно випереджають російські - вони більш універсальні, пише китайський спеціалізований сайт sina.com, зазначають Патріоти України.
Звичайний американський бойовий літак має здатність до штурмової атаки, а на великий корпус російського літака для цього знадобиться встановлювати додаткову апаратуру управління вогнем, можна навіть сказати, що для цього літаку на кшталт Су-30МК знадобиться повне переобладнання.
Щоб у американських бойових літаків з'явилася потужна функція штурмової атаки їх обладнання досить просто вдосконалити або доповнити. Тому в США так мало винищувачів-бомбардувальників, наприклад, у них є всього 200 літаків F15E, однак, як тільки почнеться справжня війна, більше тисячі бойових літаків отримають можливість з високою точністю наведення скидати бомби на далеких відстанях, при цьому їх боєздатність виявиться набагато кращою, ніж у російських літаків.
У США і Росії спостерігаються різний взаємозв’язок між літаками і зброєю. На багатьох американських літаках встановлено однакове озброєння, яке може кріпитися на різні платформи і застосовуватися в різних цілях. Простіше кажучи, американські літаки рідко пов'язані з так званими «самотніми вовками», зброєю, яка може кріпитися тільки на одну платформу. У Росії універсальні бомби використовуються рідше, ніж в США, перевага віддається «одиноким вовкам».
У США прийнято, щоб бортове озбоєння кріпилося на різні платформи, таким чином скорочуючи собівартість і підвищуючи свою універсальність. У Росії ж, навпаки, прагнуть створити якомога більше різних за функціями платформ і найпотужніших снарядів для підвищення можливості завоювати перевагу при атаці.
Типовим представником снаряда-одинаки вважаються керовані авіабомби точного наведення класу КАБ-1500, вони дуже важкі, важать 1500 кг, і через це їх можна встановити тільки на посилену модель Су-30, Су-27 для цього не підійде, а МіГ 29 тільки і може, що дивитися на ці бомби в безсиллі. У ВПС США застосовуються лазерні бомби, найважча з яких, модернізована МК-84, важить 907 кг. При такій вазі бомба добре підходить до конструкції кріплення, встановленого на літаку.
При спорудженні кріплень, в США виходять з міркувань, що на них буде підвішена бомба вагою близько тонни. Бомби можуть кріпитися до F15E, F16 і F18, до того ж їх можуть використовувати не тільки ВВС, але і ВМС. Найголовніше гідність таких бомб - економія коштів.
Зростаючі китайські ВПС при виборі моделі бомби орієнтуються на американських досвід, розробляючи в основному високоточні керовані боєприпаси вагою 250 кг або 500 кг, але не більш як 1000 кг, що повністю відповідає стандартам ВВС США. Це прекрасний приклад навчання передовим ідеям.
При закріпленні бомб китайські ВПС враховують сумісність. Бомби з малим опором вагою 250 кг широко використовуються на винищувачах J-7, J-8, J-10 і J-11 і винищувачах-бомбардувальниках. На основі високошвидкісних бомб з малим опором були розроблені різні керовані авіабомби точного наведення: бомби з лазерною системою наведення і бомби з супутниковою системою наведення
Українська гривня опустилася на шосте місце з кінця в списку найбільш недооцінених валют світу в оновленому індексі Біг-Мака, передають Патріоти України з посиланням на дані рейтингу The Economist за січень 2025 року. Згідно з даними видання, Біг-Мак ...
В Україні приведення тарифів до ринково обґрунтованого рівня потенційно могло б призвести до додаткового зростання інфляції на 4,7%. Про це йдеться в інфляційному звіті НБУ за січень 2025 року, передають Патріоти України. Враховуючи, що упродовж IV ква...