Росія, яка хвалилась перед усім світом та залякувала його через потужні запаси нафти, опинилась у дуже скрутній ситуації. Пальне зникло навіть на заправках. І це вже не говорячи про закриття промислових потреб, які зараз ледь не на піку, передають Патріоти України.
Тепер у Росії стало вигідніше продавати нафтопродукти за кордон, ніж залишати їх у країні. Причини дефіциту пального у Росії в ефірі 24 Каналу проаналізував економіст, виконавчий директор Економічного дискусійного клубу Олег Пендзин.
Міністр сільського господарства Росії Дмітрій Патрушев повідомив, що через дефіцит пального може зупинитись збирання урожаїв і посіву озимих. Є декілька причин, які вплинули на погіршення ситуації з паливом у Росії.
Це все сукупно призвело до того, що в багатьох регіонах Росії зникли нафтопродукти навіть на гуртових базах. Як наслідок – з'явились надзвичайно великі проблеми з реалізацією пального. Станом на сьогодні його фактично неможливо купити, – зауважив Олег Пендзин.
Страшний дефіцит особливо впливає на аграріїв, які тепер мають великі проблеми із забезпеченням пального на осінньо-польові роботи. "Це надзвичайно неприємно для росіян, але я б не сказав, що це може бути катастрофою для їхньої економіки. Думаю, що вони вже активно виводять потужності з капітальних ремонтів", – зазначив економіст.
Критичної ситуації через це в Росії не настане. Однак сам факт стрімкого підняття цін на пальне, особливо зважаючи на доходи росіян, серйозно б'є по добробуту населення. Зараз ціна на пальне – це набагато більше, ніж можуть собі дозволити росіяни.
Німеччина стала ключовою країною для інтеграції українських біженців, і повернення громадян звідти буде вкрай складним. Високий рівень зарплат, соціальна підтримка та активна адаптаційна політика роблять Німеччину привабливою для довгострокового прожив...
Найбільші європейські держави підтримують зусилля щодо конфіскації заморожених російських активів на суму понад 200 мільярдів євро, розробляючи плани щодо угоди про припинення вогню в Україні, передають Патріоти України з посиланням на Financial Times....