Клієнтка "ПриватБанку" повідомила, що під час онлайн-оплати покупки в Інтернеті з її картки було двічі списано майже 1 600 грн, які після цього не повернулися. У банку ж запевняють: гроші не вкрадені, проте на їхнє повернення слід чекати майже півмісяця, передають Патріоти України.
Загалом же, зазначимо, у випадку будь-якої подвійної оплати не варто просто очікувати повернення грошей – потрібно одразу звертатися до свого банку.
Як розповіла клієнтка банку з ніком Irinamur, в одному з інтернет-магазинів вона здійснила оплату на 1 589 грн. Однак через кілька секунд після списання цієї суми "така сама сума списалася без смс з підтвердженням".
"Звернулась на гарячу лінію, сказали почекати 5 днів, можливо гроші повернуться. Не повернулися. Звернулась повторно сказали гроші, що знаходяться в резерві Приват банку, чекайте ще днів 5-7. Термін цей вийшов, гроші не повернулися. Також оператор озвучив варіант, що гроші повернуться. протягом 120 днів", – скаржиться вона.
Що відповіли у ПриватБанку
У самому банку запевняють: гроші до Irinamur повернуться. Однак чекати на це потрібно протягом 11 днів.
Там пояснюють: при оплаті покупок чи послуг в Інтернеті "можуть виникати такі ситуації, що [передбачена для оплати] сума на картці заблокована (зарезервована. – Ред.), але товар чи послуга не отримана". Що, імовірно, і могло статися із клієнткою банку.
"У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступною на балансі картки. У будь-якому випадку сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс карти протягом 11 днів", - зазначили в установі.
Що стоїть за оплатою карткою через Інтернет
Як розповіли в ПриватБанку, оплата карткою через Інтернет передбачає виконання учасниками процесу низки операцій, невидимих для того, хто здійснює цю оплату. Так:
У Сполучених Штатів немає реальних механізмів для того, щоб отримати контроль над окупованою російськими загарбниками Запорізькою АЕС, зокрема й зон навколо станції. Таку думку в етері Еспресо висловила експертка з питань ядерної енергетики та ядерної ...
Уранці понеділка, 28 квітня, у роботі мережі магазинів "Епіцентр" стався збій. Компанія заявляє про тимчасові технічні проблеми. Про це йдеться у повідомленні компанії, передають Патріоти України. "Шановні партнери та клієнти! Маємо тимчасові технічні ...