Незаконно побудований Кримський міст не став більш дешевою альтернативою поромній переправі, оскільки російська окупаційна влада висунула нові вимоги до вантажних перевезень по шляхопроводу. Про це повідомляє "Коммерсант" з посиланням на джерела, зазначають Патріоти України.
Відзначається, що напередодні Росжелдор ухвалив оснащувати вагони електронною пломбою ГЛОНАСС, чия оренда порівнянна з орендою самого вагона. Таким чином, незважаючи на помпезне відкриття вантажного залізничного сполучення ще 1 липня, паливні трейдери не користуються новим переходом.
"10 і 22 червня Росжелдор випустив два накази, що вимагають з міркувань безпеки оснащувати електронними пломбами ГЛОНАСС всі вантажні вагони, що перевозять по мосту", – повідомляє видання.
Співрозмовник "Коммерсанта" пояснив, що ВАТ "РЖД" приймає до перевезення вагони, оснащені пломбами тільки АТ "Інженерний промисловий концерн "Страж", а їхня оренда коштує 960 руб. (350 грн) за вагон на добу.
"Перевезення на поромі коштували ті ж 1-1,2 тис. руб. за вагон, тобто "ефективність" будівництва Кримського мосту в порівнянні з вартістю проїзду на поромі зведена до нуля", – зауважило джерело.
Інший додав, що установка і зняття пломб, запропонованих Росжелдором, обходяться ще в 500 руб. (190 грн) за кожну операцію, а на криті і нафтобензинові цистерни, наприклад, потрібно навішувати відразу дві пломби.
У ГЛОНАСС при цьому повідомили, що оренда навігаційних пломб "Страж" – найнижча на ринку в порівнянні з іншими виробниками.
Українська гривня опустилася на шосте місце з кінця в списку найбільш недооцінених валют світу в оновленому індексі Біг-Мака, передають Патріоти України з посиланням на дані рейтингу The Economist за січень 2025 року. Згідно з даними видання, Біг-Мак ...
В Україні приведення тарифів до ринково обґрунтованого рівня потенційно могло б призвести до додаткового зростання інфляції на 4,7%. Про це йдеться в інфляційному звіті НБУ за січень 2025 року, передають Патріоти України. Враховуючи, що упродовж IV ква...