Українець поскаржився на умови надання кредитних послуг від "ПриватБанку". Йому відмовили збільшити кредитний ліміт, при цьому не змогли пояснити причини такого рішення, передають Патріоти України.
"І навіть оператор (не кажучи про додаток або сайт) не може надати конкретних пояснень, причин, про відмову на надання послуг "оплата частинами" та "миттєва розстрочка", а також про обмеження збільшення кредитного ліміту, всі посилаються на автоматичні рішення програми, яка за це відповідає (при цьому кожна освічена людина розуміє, що моніторить такі програми персонал, і по кожному клієнту на запит персоналу повинна виводитися інформація про причини не надання тієї чи іншої послуги)", – поскаржився клієнт банку на спеціалізованому форумі Мінфін.
У відповідь у ПриватБанку пояснили:
"Якщо на карті є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки надходитимуть кошти, з них списуватиметься 50% на кредитну картку до погашення прострочення. Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та "Про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На нього можуть впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори", - пояснили у Приваті.
В Україні за підсумками червня зафіксовано найнижчу інфляцію з березня 2025 року. У річному обчисленні зростання цін сповільнилося з 15,9% до 14,3% до червня-2024. Одним із ключових драйверів загальної інфляції залишилося подорожчання продуктів харчува...
Українські пенсіонери, які виїхали з окупованої території або залишились на ній, мають подати заяву в ПФУ про те, що вони не отримують пенсію в РФ. Це можна зробити особисто в відділенні ПФУ, або ж на Порталі ПФУ до 31 грудня 2025-го. Про це йдеться в...