
Українець поскаржився на умови надання кредитних послуг від "ПриватБанку". Йому відмовили збільшити кредитний ліміт, при цьому не змогли пояснити причини такого рішення, передають Патріоти України.
"І навіть оператор (не кажучи про додаток або сайт) не може надати конкретних пояснень, причин, про відмову на надання послуг "оплата частинами" та "миттєва розстрочка", а також про обмеження збільшення кредитного ліміту, всі посилаються на автоматичні рішення програми, яка за це відповідає (при цьому кожна освічена людина розуміє, що моніторить такі програми персонал, і по кожному клієнту на запит персоналу повинна виводитися інформація про причини не надання тієї чи іншої послуги)", – поскаржився клієнт банку на спеціалізованому форумі Мінфін.
У відповідь у ПриватБанку пояснили:
"Якщо на карті є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки надходитимуть кошти, з них списуватиметься 50% на кредитну картку до погашення прострочення. Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та "Про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На нього можуть впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори", - пояснили у Приваті.
Крім розміру мінімальної пенсії, на суму виплати впливають два основні показники - страховий стаж та розмір середньої зарплати, і в разі їхнього зростання можна розраховувати на гідну пенсію при виході на заслужений відпочинок. Протягом 2025 року один ...
В Україні через посилення фінансового моніторингу дедалі більше людей відчуває на собі наслідки нових правил. Банки не просто можуть, вони зобов'язані перевіряти своїх клієнтів. При тому, якщо клієнт використовує рахунок не так, як заявив під час запов...