Українець поскаржився на умови надання кредитних послуг від "ПриватБанку". Йому відмовили збільшити кредитний ліміт, при цьому не змогли пояснити причини такого рішення, передають Патріоти України.
"І навіть оператор (не кажучи про додаток або сайт) не може надати конкретних пояснень, причин, про відмову на надання послуг "оплата частинами" та "миттєва розстрочка", а також про обмеження збільшення кредитного ліміту, всі посилаються на автоматичні рішення програми, яка за це відповідає (при цьому кожна освічена людина розуміє, що моніторить такі програми персонал, і по кожному клієнту на запит персоналу повинна виводитися інформація про причини не надання тієї чи іншої послуги)", – поскаржився клієнт банку на спеціалізованому форумі Мінфін.
У відповідь у ПриватБанку пояснили:
"Якщо на карті є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки надходитимуть кошти, з них списуватиметься 50% на кредитну картку до погашення прострочення. Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та "Про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На нього можуть впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори", - пояснили у Приваті.
Кабінет міністрів планує змінити підхід до нарахування мінімальної пенсії в Україні вже наступного, 2026 року. Пропозиції щодо зміни формули спільно опрацьовують Мінсоцполітики та Пенсійний фонд. Про це повідомляє "Перший бізнесовий", передають Патріо...
У тимчасово окупованому Криму посилюється паливна криза: бензин у пріоритеті направляють на заправку російських окупаційних підрозділів, тоді як запаси для цивільного населення істотно скорочують. Про це повідомляє Телеграм-канал "Атеш", передають Патр...