Попри заяви про вихід з ринку Росії, деякі міжнародні компанії маніпулюють поняттями та фактично досі працюють на російського споживача. Про це повідомив Центр протидії дезінформації при РНБО, передають Патріоти України.
"Тютюнова компанія Philip Morris ще 24.03 заявила, що працює над варіантами виходу з ринку РФ. Станом на 11 травня компанія припинила випуск низки сигаретних продуктів та призупинила маркетингову діяльність в Росії. Проте Philip Morris і надалі виплачує зарплату своїм співробітникам у РФ, а відповідно і сплачує податки до бюджету Росії. PepsiCo засудила агресію Росії проти України, але з ринку РФ компанія не пішла, а лише обмежила асортимент продуктів в Росії", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що так само маніпулюють і деякі інші компанії, які публічно засуджують дії Росії, але продовжують наповнювати бюджет країни-агресора. "Серед компаній, які, попри гучні заяви, все одно залишились на ринку РФ, хоч і зменшивши свою присутність: Nestle, MARS, Danone, Procter & Gamble та деякі інші", - додали в ЦПД.
Новий матеріал, розроблений дослідниками Університету Нью-Мексико, дає змогу автоматизувати процес будівництва завдяки 3D-друку, передають Патріоти України. Вчені зробили значний крок уперед у галузі будівництва, створивши новий тип бетону, який може б...
Через посилення західних фінансових санкцій, під які, за даними ЦБ РФ, вже потрапило 95% національної банківської системи, російська економіка переживає дефіцит ключових світових валют, що наростає. Про це пише The Moscow Times,передають Патріоти Украї...