Клієнт "ПриватБанку" поповнив свій рахунок для того, щоб зняти кошти у валюті. Проте за кілька годин до операції всі рахунки клієнта банк заарештував без причини. Про це клієнт написав на спеціалізованому форумі "Мінфін", передають Патріоти України.
Клієнт не вказав, на яку суму він поповнив свій рахунок у банку. Однак після такої операції фінансова установа заблокувала йому рахунок. Зазначимо, кожен банк згідно із законом зобов'язаний проводити фінансовий моніторинг і у разі, якщо є сумніви, що клієнт проводить прозору операцію, заплатив податки та легально заробив, рахунок мають заморозити.
"За одну-дві години до зняття готівки заблокували всі рахунки, картки та додаток Приват24", – поскаржився клієнт. При цьому чітких причин, через які клієнту заблокували рахунок, банк не повідомив. Конвертувати гроші у долари та зняти їх у відділенні банку так і не вдалося.
Зазначимо, якщо клієнт поповнює свій рахунок на велику суму, потрібно бути готовим, що банк вимагатиме документи, які підтверджують джерела доходу. Просто так поповнити рахунок на велику суму у гривні, а потім зняти долари не вдасться. Банк може сприйняти таку операцію як спробу відмивання коштів.
Фінансовий моніторинг зачепить українців у таких випадках:
Формула "50 днів" у заявах Трампа може сигналізувати про нову стратегію: забезпечення України зброєю через Європу та нарощення політичного тиску на Кремль. Про це в ефірі Еспресо сказав аналітик Національного інституту стратегічних досліджень Олексій Ї...
В Україні у 2025 році зростає кількість жінок у сферах логістики, ІТ та будівництва – галузях, які традиційно вважались "чоловічими". Роботодавці активніше шукають працівниць через дефіцит кадрів і зміни в пріоритетах під час війни. Про це OBOZ.UA пові...