Клієнт "ПриватБанку" поповнив свій рахунок для того, щоб зняти кошти у валюті. Проте за кілька годин до операції всі рахунки клієнта банк заарештував без причини. Про це клієнт написав на спеціалізованому форумі "Мінфін", передають Патріоти України.
Клієнт не вказав, на яку суму він поповнив свій рахунок у банку. Однак після такої операції фінансова установа заблокувала йому рахунок. Зазначимо, кожен банк згідно із законом зобов'язаний проводити фінансовий моніторинг і у разі, якщо є сумніви, що клієнт проводить прозору операцію, заплатив податки та легально заробив, рахунок мають заморозити.
"За одну-дві години до зняття готівки заблокували всі рахунки, картки та додаток Приват24", – поскаржився клієнт. При цьому чітких причин, через які клієнту заблокували рахунок, банк не повідомив. Конвертувати гроші у долари та зняти їх у відділенні банку так і не вдалося.
Зазначимо, якщо клієнт поповнює свій рахунок на велику суму, потрібно бути готовим, що банк вимагатиме документи, які підтверджують джерела доходу. Просто так поповнити рахунок на велику суму у гривні, а потім зняти долари не вдасться. Банк може сприйняти таку операцію як спробу відмивання коштів.
Фінансовий моніторинг зачепить українців у таких випадках:
У червні зростання цін на продукти прискорилося і стало найбільшим з початку 2024 року, нагадують Патріоти України. Восени ще подорожчають п’ять категорій продуктів, серед них і молоко. . Скільки зараз коштує молоко в Україні та чому ціна на нього зро...
В Україні, незважаючи на старіння населення, кількість пенсіонерів знижується вже впродовж багатьох років. Наприклад, ще в січні 2020-го, згідно з даними ПФУ, їх було 11,3 млн. За весь час їхня кількість незначно зростала всього кілька разів: у квітні ...