Українських водіїв міжнародних перевезень зобов’язали отримати спеціальний код: Що варто знати

Українські водії, які виконують міжнародні перевезення, обов’язково повинні отримати сертифікацію за європейським стандартом "Код 95" до серпня наступного року. Ця вимога закладена в оновлену процедуру ліцензування перевізників, що була затверджена влітку 2024 року, передають Патріоти України.

Про це повідомляє 24 канал.

За даними Міністерства розвитку громад і територій, на сьогодні вже 13 тисяч українських водіїв пройшли сертифікацію та отримали відповідні документи. В електронному Реєстрі, що містить 140 сторінок по 100 прізвищ на кожній, відображені ті, хто підтвердив свою кваліфікацію.

Процес сертифікації триває, і Реєстр регулярно поповнюється. Для цього в Україні кількість сертифікованих навчальних центрів зросла до 21, до вже наявних 17 центрів додалося ще чотири нових. Загалом ці центри мають 24 навчально-тренажерні класи.

Після завершення навчання та успішної здачі тестів водії отримують кваліфікаційну карту водія. Це офіційне підтвердження їх кваліфікації для виконання вантажних перевезень транспортними засобами масою понад 3,5 тонни, що охоплює категорії "C", "D" та "E". Кваліфікаційна карта водія видається у формі пластикової картки, дійсної протягом п'яти років.

Курс підготовки для досвідчених водіїв триває один тиждень, а для тих, хто отримав посвідчення водія після 2021 року, навчання триває від чотирьох до восьми тижнів. Основна частина навчального процесу відбувається онлайн.

Влетить у копійку! Українці дедалі частіше отримують помилкові платіжки - як уникнути космічних сум за комуналку

четвер, 4 грудень 2025, 9:05

Українцям дедалі частіше надходять завищені або помилкові комунальні платіжки через технічні збої, нормативні нарахування та проблеми з передачею показань під час відключень світла. Щоб уникнути космічних сум, потрібно контролювати лічильники, фіксуват...

"Проста дєнгі кончіліссь": Росія відмовилася від будівництва гігантської залізниці до Китаю, що мала стимулювати вмираючу економіку недоімперії

середа, 3 грудень 2025, 18:51

Російський уряд відмовився від будівництва Северо-Сибірської залізничної магістралі (Севсиб), яка мала поєднати Нижньовартовськ із Урумчі в Китаї, через надзвичайно високі витрати, передають Патріоти України. За оцінками, проведення магістралі коштувал...