Українцям продовжують блокувати банківські рахунки після надходження на них коштів, зокрема, у межах 10 тис. грн. Виявляється, що банки розцінювали їх як підозрілі й вимагали в одержувачів показати документи. Про це пише "Мінфін", передають Патріоти України.
Зазначається, що навіть після надання клієнтами документів, їм так і не вдалося отримати доступ до своїх подальших грошей.
"Клієнт Райффайзен Банку розповів, що банк заблокував йому рахунок і відмовив у подальшій співпраці відразу після того, як йому надійшла невелика сума, яку через термінал переказали близькі родичі. Детальних пояснень ні на гарячій лінії, ні у відділенні банку, куди звернувся чоловік, йому не надали", - мовиться у повідомленні.
Клієнт наголошує, що йому так і не відповіли, у чому саме проблема. "Але коли я закривав рахунок, мені сказали, що кошти, які залишилися у мене на балансі, я зможу отримати лише через 60 днів", – поскаржився клієнт.
У схожу ситуацію потрапила клієнтка monobank. Їй заблокували переказ на 100 євро через платіжну систему SWIFT. "Попросили пояснення платежу, що це справді мої родичі. Я відправила дані, що це справді моя дочка, але картку так і не розблокували. Це просто цинічний грабіж", – обурюється користувачка.
На тлі цього Національний банк України (НБУ) впровадив нові вимоги щодо здійснення банками фінансового моніторингу. Зокрема, банки зобовʼязані посилити контроль за активними операціями фізичних осіб.
Президент Сербії Александар Вучич заявив, що він «дуже розчарований» рішенням Росії після місяців переговорів про довгострокову газову угоду запропонувати лише угоду, що діє до кінця року. Про це повідомило агентство Bloomberg із посиланням на інтерв'ю...
Кабінет міністрів планує змінити підхід до нарахування мінімальної пенсії в Україні вже наступного, 2026 року. Пропозиції щодо зміни формули спільно опрацьовують Мінсоцполітики та Пенсійний фонд. Про це повідомляє "Перший бізнесовий", передають Патріо...