Українцям продовжують блокувати банківські рахунки після надходження на них коштів, зокрема, у межах 10 тис. грн. Виявляється, що банки розцінювали їх як підозрілі й вимагали в одержувачів показати документи. Про це пише "Мінфін", передають Патріоти України.
Зазначається, що навіть після надання клієнтами документів, їм так і не вдалося отримати доступ до своїх подальших грошей.
"Клієнт Райффайзен Банку розповів, що банк заблокував йому рахунок і відмовив у подальшій співпраці відразу після того, як йому надійшла невелика сума, яку через термінал переказали близькі родичі. Детальних пояснень ні на гарячій лінії, ні у відділенні банку, куди звернувся чоловік, йому не надали", - мовиться у повідомленні.
Клієнт наголошує, що йому так і не відповіли, у чому саме проблема. "Але коли я закривав рахунок, мені сказали, що кошти, які залишилися у мене на балансі, я зможу отримати лише через 60 днів", – поскаржився клієнт.
У схожу ситуацію потрапила клієнтка monobank. Їй заблокували переказ на 100 євро через платіжну систему SWIFT. "Попросили пояснення платежу, що це справді мої родичі. Я відправила дані, що це справді моя дочка, але картку так і не розблокували. Це просто цинічний грабіж", – обурюється користувачка.
На тлі цього Національний банк України (НБУ) впровадив нові вимоги щодо здійснення банками фінансового моніторингу. Зокрема, банки зобовʼязані посилити контроль за активними операціями фізичних осіб.
Не виключено, що невдовзі на ринку нерухомості стануться значні зміни. Якщо раніше повідомлялося про зареєстрований у парламенті проєкт закону, яким пропонується скасувати звичні норми використання неприватизованої нерухомості та приватизації житла, то...
У той час, як пенсії в Україні проіндексували не всім, Кабінет Міністрів України анонсував підвищення пенсійних виплат у 2026 році. Зростання стосуватиметься мінімальної пенсії та інших соціальних стандартів, пише профільне видання "На пенсії", передаю...