В Україні запроваджено подвійне оподаткування при продажу автомобіля - ось що варто знати

Деякі українці намагаються продати авто, навіть якщо власник залишився за кордоном. Фахівці Державної податкової служби нагадують, що продаж автомобіля тепер може обкладатися одразу двома видами податків — залежно від кількості операцій та типу транспорту, пише спеціалізоване автовидання, передають Патріоти України.

Зокрема, податки при продажу легкового авто, мотоцикла або мопеда:
- Перша угода на рік — без податку.

- Друга угода — 5% податку на доходи фізичних осіб (ПДФО).

- Третя і кожна наступна — 18% ПДФО.

При цьому сума, з якої обчислюється податок, визначається за ціною договору, але не нижче ринкової вартості або середньоринкової вартості — на вибір платника.

При продажу іншої техніки (вантажівки, автобуси, спецтехніка, причепи) ставки податків такі:

- Перша і друга операції — ставка ПДФО становить 5%.

- Третя і більше — податок зростає до 18%.

- Військовий збір — окремо.

З 1 грудня 2024 року також почала діяти ставка військового збору 5%, яка накладається на будь-який дохід від продажу транспортного засобу — незалежно від черговості операції.

Продавець, якщо податки не були сплачені безпосередньо під час укладення угоди, зобов’язаний:
- до 1 травня наступного року подати податкову декларацію;

- до 1 серпня — сплатити всі податки.

Це означає, що кожен, хто планує продавати кілька авто протягом року, має ретельно прорахувати потенційні витрати, щоб уникнути податкових несподіванок.

Коли в держбюджеті діра у десятки мільярдів гривень: Ще 100 млн влада додатково виділяє на телемарафон, - нардеп Железняк

четвер, 8 жовтень 2026, 14:26

Влада вирішила виділити на фінансування телемарафону ще 100 млн грн. Про це повідомив нардеп "Голосу" Ярослав Железняк, передають Патріоти України. "Попри те, що бізнесу не повертають ПДВ, попри те, що побудова укриттів не фінансується на 92%, попри ді...

Перекази з картки обмежили: Ось скільки грошей тепер можна відправити навіть рідним

четвер, 8 жовтень 2026, 10:25

В Україні діють обмеження на перекази коштів для клієнтів, які не мають документального підтвердження своїх доходів. Ліміти можуть становити від 50 до 100 тисяч гривень на місяць залежно від ризик-профілю клієнта, передають Патріоти України. Для клієнт...