На Крюківському вагонобудівному заводі в рамках виконання контракту з “Укрзалізницею” йде будівництво регіонального дизель-поїзда ДПКр-3. Поїзд складатиметься з трьох вагонів, його укомплектують силовими установками потужністю 588 кВт виробництва німецької компанії Voith Turbo.
Моторними будуть два вагони, вони і є головними. Приводних візків теж буде два. Застосування двох силових установок і двох моторних візків обумовлено тендерною документацією на закупівлю дизельних поїздів. Такий підхід покликаний зменшити витрати на ремонт і обслуговування додаткових вузлів і деталей в конструкції ходових частин і складу в цілому.
Блок охолодження силової установки, який в попередньому дизельному поїзді знаходився в підвагонному просторі, перемістився на дах головних вагонів. Така схема розташування блоків охолодження знизить ймовірність попадання в радіатори пилу, пуху і бруду.
Енергопостачання проміжного, немоторного вагону, буде здійснюватися від двох генераторів силових установок, розташованих на головних вагонах. Передбачається, що новий поїзд буде більш екологічним, ніж його попередник, внаслідок менших викидів шкідливих речовин, повідомляють Патріоти України 24 серпня 2019 року.
У вагонах ДПКр-3 встановлюють три кондиціонери інверторного типу потужністю 26 кВт кожен. Такі кондиціонери дають можливість плавно регулювати швидкість обертання компресора. В результаті зменшиться споживання електроенергії, що у свою чергу зменшить навантаження на силову установку.
Поїзд отримає 170 місць – першого і другого класів. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони будуть мати широкі підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.
У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами один підлокітник, індивідуальні розетки.
Частина крісел має зустрічний розташування, між ними передбачені стаціонарні столи. Решта сидіння мають відкидні столики, розташовані в спинці сидіння, що стоїть попереду.
У вагонах встановлять салонні монітори, які забезпечать можливість переглядати фільми або іншу медіа-інформацію, яку буде транслювати бригада, яка обслуговує поїзд.
У кожному з вагонів – по два багажних стелажа, всього їх шість на склад. У вагоні першого класу передбачені ще й багажні полиці з софітами.
Для швидкої посадки і висадки пасажирів встановлять 12 двостулкових автоматичних вхідних дверей – по чотири на кожен вагон.
Тендерною документацією обумовлено застосування висувного пандуса для посадки-висадки пасажирів з обмеженими можливостями.
Серед нових опцій для машиністів – візуальний контроль рівня палива в баках. Для цього передбачені спеціальні оглядові віконця.
Великі відсоткові ставки в банках Росії змусили російських підприємців шукати гроші у сусідніх державах. "Сбербанк" запропонував російським компаніям брати кредити в Білорусі, де працює дочірній банк. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти Ук...
Представники Болгарії та Румунії вимагають захисту від імпорту дешевого меду з України. Від занизької закупівельної ціни на мед страждають і самі українські пасічники. За їхніми словами, відвантажувати продукт оптовикам восени-2024 доводиться від 55 гр...