Базуватиметься на ударних десантних кораблях: Туреччина розробляє морську версію важкого ударного гелікоптера ATAK-II з українськими двигунами

Турецький гелікоптер T-929 ATAK-II отримає двигуни виробництва АТ "Мотор Січ"

В Туреччині розглядають можливість розробки морської версії перспективного важкого ударного гелікоптера T-929 ATAK-II для розміщення на турецькому багатоцільовому універсальному десантному кораблі (УДК) TCG Anadolu, зазначають Патріоти України.

Про це повідомляє турецьке профільне видання Defense Turk з посиланням на генерального директора компанії Turkish Aerospace Industries (TAI) Темела Котіла. Відповідаючи на запитання кореспондента Defense Turk "Чи буде військово-морська версія Atak і Gökbey для ANADOLU" Темел Котіл відповів: "Зараз ми розглядаємо морську версію ATAK-II".

Рендерне зображення перспективного ударного гелікоптера ATAK-II / Ілюстрація: TAI
Також повідомляється, що наразі в ВМС Туреччини існує підхід до розміщення ударних гелікоптерів важкого класу на платформах класу ANADOLU та подібних. На додаток до боєприпасів важкого класу, такий гелікоптер зможе виконувати завдання в більш складних морських умовах.
Генеральний директор TAI Темел Котіл: "Зараз ми розглядаємо морську версію ATAK-II"
Темел Котіл також оголосив, що 11-тонний ударний гелікоптер ATAK II має вперше запустити двигуни в 2022 році. Перший політ гелікоптер має здійснити у 2023 році. Раніше генеральний директор TAI анонсував, що двигуни ударного гелікоптера важкого класу ATAK-II надійдуть з України, і був підписаний відповідний контракт.

Раніше Defense Experss повідомляв, що АТ "Мотор Січ" (входить до складу ГС "Ліга оборонних підприємств України") підписала контракт з компанією Turkish Aerospace Industries (TAI) на постачання двигунів. Відповідне повідомлення 29 червня 2021 року було оприлюднено на офіційному Twitter компанії TAI.

Передачу універсального десантного корабля TCG Anadolu ВМС Туреччини було відтерміновано до кінця 2022 року в зв'язку з пожежю, що сталася на кораблі в 2019 році
Мова йшла про партію з 14 турбовальних моторів (ймовірно на перші дослідні сім машин), які планують встановити на перспективні ударні гелікоптери важкого класу ATAK-II.

За угодою, перші два двигуни мають бути поставлені до Туреччини у вересні наступного року. А інші 12 двигунів – в період до 2025 року.

Наприкінці червня ц.р. "Мотор Січ" уклала з TAI контракт на постачання 14 турбовальних двигунів
Дещо раніше турецька сторона вже повідомляла, що через відсутність власних двигунів такого класу (загальною потужністю близько 2500 к.с.) та певні непорозуміння з західними країнами, вона розглядає як майбутнього постачальника двигунів Україну.
Макет ударного гелікоптера ATAK-II
ATAK-II розглядається як сучасний ударний гелікоптер вагою 11 тонн, що буде здатний нести до 1500 кг боєприпасів широкої номенклатури (ракет, або невеликих авіабомб) та автоматичну гармату калібру 30-мм.

Нова машина має суттєво підсилити можливості турецьких збройних сил та замінити легкі гелікоптери Т129 АТАК (ліцензійний варіант італійського AW129 від компанії Leonardo) й згодом має стати основною ударною силою армійської авіації Туреччини.

Турбовальний двигун ТВ3-117ВМА-СБМ1Е 4Е серії на виставці "Зброя та Безпека-2021"

"ЗСУ пішли у контратаку та відбили Комишуваху": Арестович поділився доброю звісткою з Луганщини

неділя, 29 травень 2022, 0:35

Українські захисники пішли у контрнаступ на Луганщині та відбили Комишуваху. Окупанти наступали на неї, аби мати змогу оточити Лисичанськ. Однак наразі в лавах росіян відчувається надлам. Про це в ефірі ютюб-каналу "ФЕЙГИН LIVE" розповів радник голови ...

"Воюють за радянськими лекалами": Ветеран спецназу США назвав головні причини провалу росіян під Києвом

неділя, 29 травень 2022, 0:14

Російські окупанти не зуміли захопити Київ з трьох причин: через проблеми з логістикою, командуванням і недооцінку українців. Таку думку висловив в інтерв'ю "Телеграфу" ветеран спецназу США Перрі Блекберн, передають Патріоти України. "Вони дійсно думал...