 Держпідприємство Антонов систематично переплачує за заправку своїх вантажних літаків, обираючи для цього посередницькі хендлінгові фірми та відхиляючи або ігноруючи наявні дешевші пропозиції, в тому числі напряму від аеропортів. Одна з таких фірм — компанія Jetex — продовжує працювати в окупованому Криму, обслуговуючи перельоти з Сімферополя. Про це йдеться у розслідуванні програми Схеми, передають Патріоти України.
Держпідприємство Антонов систематично переплачує за заправку своїх вантажних літаків, обираючи для цього посередницькі хендлінгові фірми та відхиляючи або ігноруючи наявні дешевші пропозиції, в тому числі напряму від аеропортів. Одна з таких фірм — компанія Jetex — продовжує працювати в окупованому Криму, обслуговуючи перельоти з Сімферополя. Про це йдеться у розслідуванні програми Схеми, передають Патріоти України.
Обслуговуючи свої вантажні літаки під час виконання міжнародних перевезень, авіатранспортний підрозділ Антонова почав частіше звертатися до послуг приватних хендлінгових компаній Click Aviation Network та Cargo Air Chartering, а згодом і Jetex, а їхні цінові пропозиції у порівнянні з іншими були дорожчими, з’ясували журналісти.
Керівник авіатранспортного підрозділу ДП Антонов Михайло Харченко заперечив порушення, заявивши, що «ці факти вирвані з контексту». На систематичність обрання дорожчих пропозицій звернули увагу і у державному концерні Укроборонпром, до якого структурно належить ДП Антонов, та звернулися з заявою до Офісу генерального прокурора, який відкрив кримінальне провадження за статтею Привласнення та розтрата майна в особливо великих розмірах.
"Перш за все це повне повторення історії з десятком тисяч оточених в Курській області. Тоді Трамп повірив. Але зараз цього точно не буде", - про це у Фейсбуці пише політолог Вадим Денисенко, передають Патріоти України. "1. Буревісники, посейдони, оточе...
Як повідомив Генштаб ЗСУ, загальні бойові втрати РФ з 24.02.22 по 31.10.25 орієнтовно склали: