Через відмову великих іноземних компаній добудовувати "Північний потік-2", Росія змушена проводити добудову власними силами. При цьому судна РФ перебувають в аварійному стані, що може призвести до катастрофи. Крім того, судна є технологічно застарілими. Про це повідомляє пресслужба Служби зовнішньої розвідки України, передають Патріоти України.
Зокрема, це судна: "Venie", "Владислав Стрижов", "Юрій Топчев", "Умка", "Vengery", "Фінвал", "Errie" та "Катунь". Так, останнє з 16 березня перебуває на ремонті в порту Мункебо (Данія). "Катунь" має зовнішні пошкодження не тільки корпусу, а й елементів управління.
ТТХ (тактико-технічні характеристики) судна "Умка" вже не відповідають максимальним швидкостям і навантаженням, за яких Росія докладає зусиль для завершення будівництва. За оцінками експертного середовища, використання технологічно застарілих суден і обладнання в майбутньому збільшує ймовірність виникнення техногенної катастрофи з екологічними наслідками регіонального масштабу за будь-яких пікових навантажень.
Нагадаємо, Федеральне відомство зі судноплавстві і гідрографії Німеччини відхилило скаргу екологічних компаній про дозвіл на будівництво газопроводу "Північний потік-2". Зазначається, що після ретельного вивчення та повної оцінки BSH не зміг визначити будь-яких значних факторів.
"Цікаво, чи не забуде Трамп за ніч про ті "нищівні санкції" проти Росії. Там - хороші санкції. І те, що Росія хорохориться, нібито їм до жопи всякі санкції, так вона завжди хорохорилася не по ділу. "А нам всьо равно!" - то годиться для Юрія Нікуліна й ...
"Проблема полягає в тому, що китайці вимагають від Ірану оплату у твердій валюті, якої в нього через санкції бракує. Раніше Тегеран уже намагався домовитися про "бартер" – оплату нафтою, але Китай на це не погодився", - пише у своєму блозі Леонід Невзл...