
«Тривалість штучного утримування перед Керченською протокою "маріупольських" та "бердянських" суден значно зросла – «на вході» до Азовського моря в 2,4 рази, а на «виході» з Азовського моря – в 3,2 рази», – зазначив він.


Крім того, упродовж літа-початку осені 2019 року (на відміну від російських або інших суден, що йдуть до/з азовських портів РФ) "маріупольські" та "бердянські" судна проходять Керченську протоку не за традиційною чергою, а окремими «караванами», що формуються один раз на декілька днів. Клименко пов’язує це з тим, що Берегова охорона ФСБ РФ хоче витрачати менше часу і пального. «Схоже, що настав час, коли знову потрібно активувати питання про "азовський пакет" санкцій до російських портів Азовського моря, з яких здійснюються регулярні перевезення до окупованого Криму: це порти Ростов-на-Дону, Азов та Темрюк. Та, звичайно - "Порт Кавказ", той самий, що навпроти Керчі на узбережжі Тамані», – вказав аналітик.
"Якщо зараз на шкалі від 0% до 100% поставити ймовірність реального, стабільного перемир'я у найближчі 6-12 місяців - імовірність приблизно 20–30%. Так, існують вагомі обставини й тиск, які можуть підштовхнути переговори", - пише у сво. "Але ризики, мо...
Амбасадорка ЄС в Україні Катаріна Матернова заявила, що для України є "вікно можливостей" тривалістю два чи два з половиною роки, щоб вжити потрібних заходів для вступу до Євросоюзу. Про це вона сказала в інтерв'ю, яке опублікували 4 грудня в YouTube г...