«Тривалість штучного утримування перед Керченською протокою "маріупольських" та "бердянських" суден значно зросла – «на вході» до Азовського моря в 2,4 рази, а на «виході» з Азовського моря – в 3,2 рази», – зазначив він.
Крім того, упродовж літа-початку осені 2019 року (на відміну від російських або інших суден, що йдуть до/з азовських портів РФ) "маріупольські" та "бердянські" судна проходять Керченську протоку не за традиційною чергою, а окремими «караванами», що формуються один раз на декілька днів. Клименко пов’язує це з тим, що Берегова охорона ФСБ РФ хоче витрачати менше часу і пального. «Схоже, що настав час, коли знову потрібно активувати питання про "азовський пакет" санкцій до російських портів Азовського моря, з яких здійснюються регулярні перевезення до окупованого Криму: це порти Ростов-на-Дону, Азов та Темрюк. Та, звичайно - "Порт Кавказ", той самий, що навпроти Керчі на узбережжі Тамані», – вказав аналітик.
Польща може посадити літак російського диктатора Володимира Путіна для арешту, якщо він пролітатиме над територією країни, щоб дістатися до Угорщини на зустріч із президентом США Дональдом Трампом. Про це заявив міністр закордонних справ Польщі Радосла...
"Після дводенної паузи офіційна Москва почала відкидати пропозиції Трампа про зупинку війни по лінії фронту. У понеділок одночасно виступили Пєсков, який заявив, що позиція РФ незмінна та заступник Лаврова Рябков, який заявив, що: "России сейчас главно...