«Тривалість штучного утримування перед Керченською протокою "маріупольських" та "бердянських" суден значно зросла – «на вході» до Азовського моря в 2,4 рази, а на «виході» з Азовського моря – в 3,2 рази», – зазначив він.
Експерт пов’язує це з тим, що у серпні-вересні 2019 дія загрози «азовського пакету санкцій» остаточно скінчилася. В результаті ситуація зі штучним утримуванням перед Керченською протокою "маріупольських" та "бердянських" суден повернулася до показників вересня-жовтня 2018 року.
Крім того, упродовж літа-початку осені 2019 року (на відміну від російських або інших суден, що йдуть до/з азовських портів РФ) "маріупольські" та "бердянські" судна проходять Керченську протоку не за традиційною чергою, а окремими «караванами», що формуються один раз на декілька днів. Клименко пов’язує це з тим, що Берегова охорона ФСБ РФ хоче витрачати менше часу і пального. «Схоже, що настав час, коли знову потрібно активувати питання про "азовський пакет" санкцій до російських портів Азовського моря, з яких здійснюються регулярні перевезення до окупованого Криму: це порти Ростов-на-Дону, Азов та Темрюк. Та, звичайно - "Порт Кавказ", той самий, що навпроти Керчі на узбережжі Тамані», – вказав аналітик.
Державний секретар США Марко Рубіо розповів, що президент Дональд Трамп серйозно налаштований на купівлю острова Гренландія, що є "його пріоритетом" Про це він розповів в інтервʼю журналістці Мегін Келлі, передають Патріоти України. Рубіо наголосив: за...
Українська армія стикається з виснаженням військових і нестачею кадрів, пише британське видання The Guardian, передають Патріоти України. Після років боїв все більше солдатів залишають підрозділи, хоча масштаби цього засекречені. Військові пояснюють пр...