«Тривалість штучного утримування перед Керченською протокою "маріупольських" та "бердянських" суден значно зросла – «на вході» до Азовського моря в 2,4 рази, а на «виході» з Азовського моря – в 3,2 рази», – зазначив він.
Крім того, упродовж літа-початку осені 2019 року (на відміну від російських або інших суден, що йдуть до/з азовських портів РФ) "маріупольські" та "бердянські" судна проходять Керченську протоку не за традиційною чергою, а окремими «караванами», що формуються один раз на декілька днів. Клименко пов’язує це з тим, що Берегова охорона ФСБ РФ хоче витрачати менше часу і пального. «Схоже, що настав час, коли знову потрібно активувати питання про "азовський пакет" санкцій до російських портів Азовського моря, з яких здійснюються регулярні перевезення до окупованого Криму: це порти Ростов-на-Дону, Азов та Темрюк. Та, звичайно - "Порт Кавказ", той самий, що навпроти Керчі на узбережжі Тамані», – вказав аналітик.
Сьогодні, 26 березня, російський окупаційний суд засудив мешканця Енергодара, працівника Запорізької АЕС Сергія Потинга до 19 років позбавлення волі. Про це повідомив мер Енергодара Дмитро Орлов, передають Патріоти України. Як зазначається, українця ви...
У посольстві Сполучених Штатів у Литві заявили про зникнення військовослужбовців американської армії, які брали участь у навчаннях в цій країні. Востаннє їх бачили біля кордону з Білоруссю. Про це йдеться у повідомленні дипломатичного відомства США, пе...