За планом, перший корвет Ada у 2024 році має стати в стрій ВМСУ
За останньою інформацією начебто на "Нібулоні" мають проводити роботи з доукомплектації турецьких бойових кораблів для ВМС України. Відповідну інформацію повідомила голова Військово-морського підкластеру (відокремлений підрозділ громадської спілки "Морський Кластер України"), директорка НВК "Клівер" Оксана Врублевська, зазначають Патріоти України.
"Наразі підприємство проводить на своїх потужностях роботи з ремонту та модернізації флагману українського військового флоту – фрегата "Гетьман Сагайдачний" (ймовірно, мова йде про партнерство з ДПЦК по цьому проекту). А з 2023 року очікує турецькі корвети Ada для доукомплектування відповідно до вимог ВМСУ", - розповіла вона в інтерв’ю виданню ІА "ОПК".
Нагадаємо, за початковими планами, добудовуванням принаймні першого корвету Ada (корпус якого наразі виготовляється в Туреччині на верфі кораблебудівної компанії STM) для Військово-морських Сил України мали займатися на приватному миколаївському суднобудівному заводі "Океан". Наприкінці грудня 2020 року навіть повідомлялося про укладання відповідного Меморандуму між "Океаном" та Державним оборонним концерном Турецької Республіки, а весною минулого року на українському підприємстві почали роботи з відновлення сухого доку.
Однак пізніше стало відомо, що турецька STM, начебто, через невідповідний технічний стан потужностей заводу "Океан" відмовилась від співпраці з ними за цим проектом. Після цього ймовірними новими партнерами турецьких корабелів могли стати або "Нібулон", або ДП "Миколаївський суднобудівний завод". Водночас варто зауважити, що державний МСЗ знаходиться у ще більш скрутному становищі, ніж "Океан" (фінансово взагалі в стані банкрутства), а його виробничі потужності не оновлювались ще з радянських часів. Своєю чергою, суднобудівний-судноремонтний завод "Нібулон" хоч і має дуже сучасне обладнання (за ствердженнями експертів найбільш сучасне серед українських верфей) й може будувати судна та кораблі довжиною до 140 метрів, не має власного сухого (чи плавучого) доку. Тобто будувати великі судна "з нуля" на оновленому стапельному майданчику на "Нібулоні" можливо, а ось проводити "сухі" докові роботи з вже побудованим корпусом великого корабля – ні. Тільки те, що можна робити на плаву. Власне, через відсутність сухого доку (який є в "Океану" та МСЗ), докову частину капітального ремонту допоміжного корабля ВМСУ А715 "Олександр Охріменко" (довжина цього судна 61 метр, водотоннажність - 2258 тонн; довжина корвета Ada - 99 метрів, водотоннажність – 2400 тонн) працівникам "Нібулону" доводиться робити на орендованому в МСЗ плавучому доку.
Президент США Дональд Трамп заявив, що його країна повністю готова до ядерної війни з Росією. Про це він відповів у п’ятницю, 1 серпня, відповідаючи на запитання журналіста щодо відправлення ядерних човнів, передають Патріоти України з посиланням на Cl...
Швеція закликала Україну узаконити одностатеві шлюби. Відповідний допис у Facebook 1 серпня зробив прем'єр-міністр Швеції Ульф Крістерссон, передають Патріоти України.
. За словами шведського політика, він приймав українських ветеранів – представників...