Старі карти, брак запчастин та розібрані літаки: Пілот розповів про нові, але численні проблеми російської цивільної авіації

З початку повномасштабної війни в Україні російська авіація зіткнулася з низкою проблем. Наприклад, щоб замінити зламані деталі частину парку доводиться розбирати на запчастини. Але головне – через санкції РФ відключили від оновлень міжнародних маршрутних карт, а це робить посадку літаків небезпечною. Про це повідомляє The Insider, посилаючись на відомості пілота "Аерофлоту", інформують Патріоти України.
На території країни-терориста багато компаній закрилися зовсім – наприклад, AirBridge Cargo. Вони почали з других пілотів – спочатку відправляли їх у відпустки, потім у неоплачувані відпустки, потім звільняли. "Увольняли более-менее, то есть выплачивали по закону две зарплаты. Другой вопрос, что у пилота оклад – это очень малая часть его дохода. В основном ему платят за налет – соответственно, при увольнении компания выплачивает просто два маленьких оклада и задолженность за отпуск. Некоторые компании пошли на частичные сокращения. Но "Аэрофлот", видимо, так же, как и в локдаун, получил от государства очень большие деньги на "поддержку штанов", – розповідає пілот.

Щодо техобслуговування, каже пілот, буває найпростіше – коли просто оцінюється рівень олії у двигунах. "Раз в некоторое количество дней проверяется давление в колесах: если отходит от стандартов, колеса подкачиваются. И раз в шесть лет самолет практически полностью разбирается, оценивается. Представьте: от судна остается буквально один скелет и потом он собирается заново с применением, где необходимо, новых запчастей", – пояснює він.

Фахівець каже, що зараз для пілотів постає насамперед навігаційна проблема. "У всьому світі навігація - це живий організм. Постійно щось змінюється, якісь радіозасоби додаються, якісь - виходять з ладу. Змінюються траси, навіть можуть помінятися правила польотів", - каже він.

Багато авіакомпаній як провайдерів навігаційної інформації застосовували системи Lido (Lufthansa) або Jeppesen. Вони надавали авіакомпаніям електронні карти та схеми аеропортів в електронному вигляді – всіх, включаючи російські. А ось російські карти вже давно не використовуються.

"Сейчас мы просто используем карты, актуальные на 24 февраля. Есть так называемые циклы AIRAC: раз в 28 дней выходит цикл обновлений по всем этим картам. Теперь нас от этого отрезали, никаких обновлений уже нет. И в России в ответ на это решили заморозить все изменения, за исключением суперкритичных – таких, как отказ оборудования, например. Пока они сказали, что не будут вносить никаких изменений, чтобы можно было и дальше использовать довоенные схемы и карты", – говорить пілот.

За його словами, у РФ не можна замінити іноземні літаки на російські. "Sukhoi Superjet мы не производили, а лишь собирали в Комсомольске-на-Амуре, да и собирали тоже понятно как, если посмотреть на статистику. Так что своих самолетов у нас сейчас де-факто нет", – додав він.

"Його не хвилюють умови": Волкер пояснив, на чиєму боці Трамп у питанні війни в Україні

субота, 14 червень 2025, 8:58

Президент Сполучених Штатів Америки Дональд Трамп перебуває на боці Сполучених Штатів Америки. Про це заявив Спецпредставник Держдепартаменту США з питань України у 2017-2019 роках, почесний співробітник Центру аналізу європейської політики Курт Волкер...

Росія хоче захопити Одесу і прорватися до кордону з Молдовою та Румунією: У ВМС оцінили ймовірність висадки десанту ворога

субота, 14 червень 2025, 8:49

Росія хоче захопити Одесу і прорватися до кордону з Молдовою та Румунією. Однак у ВМС ЗСУ висадку десанту назвали самогубством для росіян, передають Патріоти України з посиланням на заяву речника Військово-Морських сил ЗСУ Дмитра Плетенчука в ефірі ма...