Старі карти, брак запчастин та розібрані літаки: Пілот розповів про нові, але численні проблеми російської цивільної авіації

З початку повномасштабної війни в Україні російська авіація зіткнулася з низкою проблем. Наприклад, щоб замінити зламані деталі частину парку доводиться розбирати на запчастини. Але головне – через санкції РФ відключили від оновлень міжнародних маршрутних карт, а це робить посадку літаків небезпечною. Про це повідомляє The Insider, посилаючись на відомості пілота "Аерофлоту", інформують Патріоти України.
На території країни-терориста багато компаній закрилися зовсім – наприклад, AirBridge Cargo. Вони почали з других пілотів – спочатку відправляли їх у відпустки, потім у неоплачувані відпустки, потім звільняли. "Увольняли более-менее, то есть выплачивали по закону две зарплаты. Другой вопрос, что у пилота оклад – это очень малая часть его дохода. В основном ему платят за налет – соответственно, при увольнении компания выплачивает просто два маленьких оклада и задолженность за отпуск. Некоторые компании пошли на частичные сокращения. Но "Аэрофлот", видимо, так же, как и в локдаун, получил от государства очень большие деньги на "поддержку штанов", – розповідає пілот.

Щодо техобслуговування, каже пілот, буває найпростіше – коли просто оцінюється рівень олії у двигунах. "Раз в некоторое количество дней проверяется давление в колесах: если отходит от стандартов, колеса подкачиваются. И раз в шесть лет самолет практически полностью разбирается, оценивается. Представьте: от судна остается буквально один скелет и потом он собирается заново с применением, где необходимо, новых запчастей", – пояснює він.

Фахівець каже, що зараз для пілотів постає насамперед навігаційна проблема. "У всьому світі навігація - це живий організм. Постійно щось змінюється, якісь радіозасоби додаються, якісь - виходять з ладу. Змінюються траси, навіть можуть помінятися правила польотів", - каже він.

Багато авіакомпаній як провайдерів навігаційної інформації застосовували системи Lido (Lufthansa) або Jeppesen. Вони надавали авіакомпаніям електронні карти та схеми аеропортів в електронному вигляді – всіх, включаючи російські. А ось російські карти вже давно не використовуються.

"Сейчас мы просто используем карты, актуальные на 24 февраля. Есть так называемые циклы AIRAC: раз в 28 дней выходит цикл обновлений по всем этим картам. Теперь нас от этого отрезали, никаких обновлений уже нет. И в России в ответ на это решили заморозить все изменения, за исключением суперкритичных – таких, как отказ оборудования, например. Пока они сказали, что не будут вносить никаких изменений, чтобы можно было и дальше использовать довоенные схемы и карты", – говорить пілот.

За його словами, у РФ не можна замінити іноземні літаки на російські. "Sukhoi Superjet мы не производили, а лишь собирали в Комсомольске-на-Амуре, да и собирали тоже понятно как, если посмотреть на статистику. Так что своих самолетов у нас сейчас де-факто нет", – додав він.

САП подала позов про конфіскацію оформленої на тещу-пенсіонерку елітної столичної квартири міністра Коваля

п’ятниця, 9 травень 2025, 9:53

Спеціалізована антикорупційна прокуратура (САП) подала позов до Вищого антикорупційного суду про визнання необґрунтованою та конфіскацію частини майна, що оформлене на родичку чинного міністра аграрної політики та продовольства Віталія Коваля, передают...

На концерті Кобзона пристойний аншлаг і висока утилізація автотранспорту росіян: Генштаб ЗСУ відзвітував про втрати ворога станом на 9 травня

п’ятниця, 9 травень 2025, 8:43

Як повідомив Генштаб ЗСУ, загальні бойові втрати РФ з 24.02.22 по 09.05.25 орієнтовно склали: