Щодо техобслуговування, каже пілот, буває найпростіше – коли просто оцінюється рівень олії у двигунах. "Раз в некоторое количество дней проверяется давление в колесах: если отходит от стандартов, колеса подкачиваются. И раз в шесть лет самолет практически полностью разбирается, оценивается. Представьте: от судна остается буквально один скелет и потом он собирается заново с применением, где необходимо, новых запчастей", – пояснює він.
Фахівець каже, що зараз для пілотів постає насамперед навігаційна проблема. "У всьому світі навігація - це живий організм. Постійно щось змінюється, якісь радіозасоби додаються, якісь - виходять з ладу. Змінюються траси, навіть можуть помінятися правила польотів", - каже він.
"Сейчас мы просто используем карты, актуальные на 24 февраля. Есть так называемые циклы AIRAC: раз в 28 дней выходит цикл обновлений по всем этим картам. Теперь нас от этого отрезали, никаких обновлений уже нет. И в России в ответ на это решили заморозить все изменения, за исключением суперкритичных – таких, как отказ оборудования, например. Пока они сказали, что не будут вносить никаких изменений, чтобы можно было и дальше использовать довоенные схемы и карты", – говорить пілот.
За його словами, у РФ не можна замінити іноземні літаки на російські. "Sukhoi Superjet мы не производили, а лишь собирали в Комсомольске-на-Амуре, да и собирали тоже понятно как, если посмотреть на статистику. Так что своих самолетов у нас сейчас де-факто нет", – додав він.
Президент Володимир Зеленський повідомив, що поспілкувався з своїм американським візаві Дональдом Трампом під час саміту G7, назвав розмову "хорошою" та висловив сподівання на подальшу підтримку України з боку США, передають Патріоти України. 24 лютого...
США противляться тому, щоб в угоді з Україною щодо рідкісноземельних металів містилися гарантії безпеки. Це питання продовжать обговорювати, передають Патріоти України з посиланням на CNN. Українське джерело видання стверджує, що найбільш проблемні пу...