Стюардеса літака Пригожина розповідала про "дивний ремонт" перед вильотом, - ЗМІ

Літак Embraer Legacy 600 Євгенія Пригожина, який зазнав аварії над Тверською областю 23 серпня, перед польотом відправили на "короткостроковий і незрозумілий ремонт".

Як повідомив телеграм-канал ВЧК-ОГПУ, який вважають наближеним до однієї з "веж" Кремля, про незрозумілі маніпуляції з літаком розповідала своїм родичам бортпровідниця Крістіна Распопова. Вона також загинула в авіакатастрофі.

"Стюардеса літака, що розбився, є рідною сестрою заступника прокурора одного з міст Челябінської області. Він пояснив, що Крістіна Распопова пару днів тому прилетіла до Москви, де чекала на виліт до Санкт-Петербурга. У середу вони телефонували й жінка сказала, що команда очікує важливого дзвінка, мовляв, летіти "сьогодні або завтра". Крім того, за словами бортпровідниці, літак перебував на ремонті перед вильотом", - пише ТГ-канал.

Джерело ВЧК-ОГПУ також повідомляє, що борт Пригожина летів над Тверською областю у верхньому повітряному просторі. Однак, він не був на зв'язку з місцевим центром управління польотів.

"Керівник управління дізнався про НП тільки коли на місце прибули співробітники МНС і "з землі" підтвердили виявлення авіакатастрофи. Джет ніяк не зв'язувався з тверськими службами і не подавав ніяких сигналів, все управління йшло з Москви", - кажуть джерела.

Дані Flightradar24 про останній політ літака Пригожина

Як зазначає сервіс з відстеження руху цивільних літаків Flightradar24, літак "різко знизився"."Після вирівнювання на висоті 28 тисяч футів (близько 8,5 км) о 15:10 UTC (Всесвітній координований час, 18:10 за київським часом) літак продовжував летіти в горизонтальному польоті з постійною швидкістю до 15:19 UTC, після чого вертикальна швидкість різко знижується, і літак ненадовго знижується, а потім набирає максимальну висоту 30100 футів (9,1 км) перед зниженням на висоту близько 27500 футів", - йдеться в повідомленні.

Подібний "стрибок" повторився знову, а остаточні дані отримані о 15:20:14 UTC на висоті близько 6 км. О 18:19 за місцевим часом дані показують, що швидкість зниження літака наблизилася до 2400 метрів на хвилину, перш ніж передача даних про висоту припинилася.

Дані FlightRadar24 дозволяють отримати певне уявлення про політ / скріншот flightradar24
"Попри те, що літак не передавав інформацію про місцезнаходження, інші дані, такі як висота, швидкість, вертикальна швидкість і налаштування автопілота, передавалися. Саме ці дані дозволяють отримати певне уявлення про останні моменти польоту", - йдеться в блозі FlightRadar24.

Можна рятувати сотні, якщо не тисячі життів на місяць: Україна запустила в серійне виробництво робота Ratel Н для евакуації поранених з поля бою

субота, 27 липень 2024, 15:00

Робот Ratel Н розробки Brave1 може транспортувати одразу двох поранених, він уже пройшов польові випробування та запущений у серійне виробництво. Про це розповів міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передають Патріоти України. "Ratel Н розро...

Шалені підйомні вже не ваблять потенційних 200-х: Росія має серйозні проблеми з набором нових контрактників - ГУР

субота, 27 липень 2024, 14:15

Росія нині має серйозні труднощі з виконанням плану набору нових контрактників. Про це заявив речник Головного управління розвідки Міністерства оборони Андрій Юсов в ефірі телемарафону Єдині новини, передають Патріоти України. Таким чином розвідник про...