Стюардеса літака Пригожина розповідала про "дивний ремонт" перед вильотом, - ЗМІ

Літак Embraer Legacy 600 Євгенія Пригожина, який зазнав аварії над Тверською областю 23 серпня, перед польотом відправили на "короткостроковий і незрозумілий ремонт".

Як повідомив телеграм-канал ВЧК-ОГПУ, який вважають наближеним до однієї з "веж" Кремля, про незрозумілі маніпуляції з літаком розповідала своїм родичам бортпровідниця Крістіна Распопова. Вона також загинула в авіакатастрофі.

"Стюардеса літака, що розбився, є рідною сестрою заступника прокурора одного з міст Челябінської області. Він пояснив, що Крістіна Распопова пару днів тому прилетіла до Москви, де чекала на виліт до Санкт-Петербурга. У середу вони телефонували й жінка сказала, що команда очікує важливого дзвінка, мовляв, летіти "сьогодні або завтра". Крім того, за словами бортпровідниці, літак перебував на ремонті перед вильотом", - пише ТГ-канал.

Джерело ВЧК-ОГПУ також повідомляє, що борт Пригожина летів над Тверською областю у верхньому повітряному просторі. Однак, він не був на зв'язку з місцевим центром управління польотів.

"Керівник управління дізнався про НП тільки коли на місце прибули співробітники МНС і "з землі" підтвердили виявлення авіакатастрофи. Джет ніяк не зв'язувався з тверськими службами і не подавав ніяких сигналів, все управління йшло з Москви", - кажуть джерела.

Дані Flightradar24 про останній політ літака Пригожина

Як зазначає сервіс з відстеження руху цивільних літаків Flightradar24, літак "різко знизився"."Після вирівнювання на висоті 28 тисяч футів (близько 8,5 км) о 15:10 UTC (Всесвітній координований час, 18:10 за київським часом) літак продовжував летіти в горизонтальному польоті з постійною швидкістю до 15:19 UTC, після чого вертикальна швидкість різко знижується, і літак ненадовго знижується, а потім набирає максимальну висоту 30100 футів (9,1 км) перед зниженням на висоту близько 27500 футів", - йдеться в повідомленні.

Подібний "стрибок" повторився знову, а остаточні дані отримані о 15:20:14 UTC на висоті близько 6 км. О 18:19 за місцевим часом дані показують, що швидкість зниження літака наблизилася до 2400 метрів на хвилину, перш ніж передача даних про висоту припинилася.

Дані FlightRadar24 дозволяють отримати певне уявлення про політ / скріншот flightradar24
"Попри те, що літак не передавав інформацію про місцезнаходження, інші дані, такі як висота, швидкість, вертикальна швидкість і налаштування автопілота, передавалися. Саме ці дані дозволяють отримати певне уявлення про останні моменти польоту", - йдеться в блозі FlightRadar24.

Це був би потужний сигнал: Президент Литви пропонує вступ України в ЄС 1 січня 2030 року

понеділок, 24 лютий 2025, 12:50

Литовський президент Гітанас Науседа запропонував зафіксувати 1 січня 2030 року датою вступу України до Європейського Союзу, передають Патріоти України. Очільник держави відзначив, що зараз настав час лідерства і європейці повинні взяти на себе відпові...

"Україна, пам’ятайте, має 110 бригад на полі": У Варшаві пояснили, чому Трамп не зможе "здати" Україну

понеділок, 24 лютий 2025, 11:56

Політику нової адміністрації США багато хто в Європі порівнює із Мюнхенською змовою 1938 року, коли Британія та Франція "здали" Гітлеру Чехословаччину. Але з Україною так не вийде, тому що українці, на відміну від чехів 87 років тому, вирішили чинити з...